vasárnap, május 11, 2008


Berry, berry calling...

2008-05-09, Péntek

Végre kialudtam magamat a sok nem alvás után (tanulás – haha). Úgyhogy nem keltem fel annyira korán. Délelőtti program egytől úszás a Baneheia-ban (ami a közeli erdőben lévő tó). Persze tegnap meginvitáltam egy csomó embert, csak úgy why not? alapon, de lehet nem kellett volna. Úgyhogy végül egész sokan mentünk, Tom, Rob, Anne, Magda, Stephanie, Hafdis, Frida, Clemence, Hendrik, na meg persze Corni, aki az egészet kitalálta. A víz meleg volt. Viszonyítva persze, de lehetett benne úszni 50 métert fagyási tünetek nélkül, úgyhogy elúsztunk a fa-úszó szigetre, ott kicsi napozás (mert már annyira meleg van, hogy lehet), aztán vissza. Ugrálgatás a stégszerű partról, a többiek hátraszaltóval is próbálkoztak, én attól félek, de előreszaltó, meg kézenállásból bedőlés az azért volt. De a baj persze az volt, hogy Corni nem jött velem úszni…a sok ember miatt, azt mondta. Pedig jó volt a sok emberrel, de pedig lehet még sokkal jobb lett volna a sok ember nélkül. Haza is ment, én meg maradtam a többiekkel, meg sétáltam egy nagy kört a tó körül, mezítláb, fényképezővel, csináltam is egy csomó képet, majd szépen felrakom a Picasarára is, de addig itt egy Facebook-os link.
Hazafelé menet találtam egy új sapkát, egy narancssárga-barna csíkosat, egész szépecske.
Délután nagy bánatomban, mert tényleg nagy bánatom volt megnéztem az Irian Palm-ot, spanyol szöveggel és angol felirattal. Vicces volt, Gryllus Dorkát spanyol szinkronnal nézni. És most őt választom kedvenc színésznőmnek, de ilyet még soha nem választottam, úgyhogy újdonság.
Este még elmentem egy fotós körre, mert ilyen hangulatba lehet jókat fotózni, de nem lett egy annyira igazán jó se, csak olyan átlag, jónak elmenősek. Szintén a linken.
Viszont holnap repülés, attól majd boldog leszek.
Itt a képes link:
http://www.facebook.com/album.php?aid=2001740&l=4c65a&id=1364700347
de közben rájöttem, hogy van egy úszásos link is, de ezek csak élményképek, de mondjuk vannak aranyos képek, emberekről:
http://www.facebook.com/album.php?aid=2001739&l=9346a&id=1364700347