szerda, május 07, 2008


Hafdis a BBQ-n

2008-05-05, Hétfő

Hosszú idő után az első normális egyetemi óránk, hogy a fene enné. Jó unalmas is volt, nehéz volt kibírni, de előadtuk az előadásokat, persze célja semmi nem volt, nem is a miénk volt e legjobb. Utána a holnapi vízimentő vizsgára gyakoroltunk egy kicsit az uszodában. Én voltam a leggyorsabb, de persze ez semmit se jelent.
Délután nagy bevásárlás helyett, csak kicsi, és a bizományiban nem vettem meg a futócipőket mégse, mert kicsik és túlhasználtak. Viszont vettem másfélszer annyiért, valami szépséges zöld dolgot. Csak tudnám, hogy kinek, de olyan volt, ami tetsződött volna nagyon az Exinek, akkor meg nem bírtam magammal.
Délután picike tanulás, ismétlés a vízimentővizsgára.
Este volt egy kis barbecue party Konsgardnál, átmentem vacsorázni, mert végülis mindegy hol eszem.
És holnapra megint kaptam ajánlatot repülésre. Persze nem tudtam visszautasítani.
De mi lesz a tanulással?