péntek, május 09, 2008


Hazafelé a vacsoráról

2008-05-08, Csütörtök

Korai kelés, hogy még kicsikét készülgethessek a vizsgára. Aztán vizsga. Bementem, először az óvodás reportom-ba kérdezgettek bele, aztán még szemezgettek az elmélettel, angoltudásomhoz mérten próbálgattam felelgetni. Jegyet nem tudok, azt se tudom mikor fogják megmondani. De mindenki szerint mindenki át fog menni – csak nehogy aztán nagyot csalódjak.
Vizsga után otthon Cornival megcsináltuk a raffaello-golyókat, meg beszélgettünk, képeket néztünk stb. De nem eleget…
Este valamiféle hivatalos búcsúvacsora volt, mert sokaknak most vannak az utolsó vizsgáik, aztán mennek haza. De legalább most rengeteg kaja volt és sok hús. Persze ennek köszönhetően annyit ettem, hogy a hányás kerülgetett, de ki kell használni a lehetőséget. A maradékot utána pedig hazavihettük, úgyhogy három dobozt pakoltam meg, amivel csak lehetett.

Képek itt: http://www.facebook.com/album.php?aid=2001736&l=d2e13&id=1364700347

Hazafelé egy románkislányt csomagtartóztam. Ő is akar majd velem repülni…ki nem?
Este még Fridáéknál volt egy kis összejövetel, aztán alvás.