hétfő, július 07, 2008


(megtalálta nekem Virág, de a legjobb Hybrid26 - Kezeket fel - megszerezni valahonnan és meghallgatni érdemes)

Egy Virágos hétvége!

Szombatra már nagyon készültem oktatásilag, mert főleg, hogy tudtam, hogy még kutyázás se lesz, úgyhogy volt nálam sárkány, pörgettyű, sok elmélet és laptop filmnézéshez, meg biztonság kedvéért kutyázós ernyő.
Na persze nagy készülödésemet csak Virág értékelte, aki magányosan ácsingózva várt a reptér sarkán. Egy ernyőt azért felcipeltetett velem, aztán sárkányoztunk, mert a vitorlák lejtőzték Újlakit, egy helyben állva - úgyhogy sárkányoztunk. Mondanom se kellett, hogy virágos hatással volt a sárkányra, de szerencsére csak kicsit.
Persze hamar meguntuk a retinát kiégető napot, így inkább áthívtam, hogy szigorúan folytassam az oktatását nálunk, sikle filmekkel.
Aztán már kevésbé formális programként kitűztük a melegfelvonulás fotózását, de előtte még egy Omszki tavas fürdést.
A fürdés kellemes volt, pláne a kellemes látvánnyal és a helyenként melegebb vízzel, amiből most nekem nem jutott, így fagyoskodhattam.
A felvonulás meg megközelíthetetlen volt, így nem is tudom mi értelme, fotózás nagy bánatunkra elmaradt, de jövőre megyek nőként, Virág pedig férfiként.
Az este még szebb volt, alaposan átmasszírozott háttal és aztán egy még szebb reggellel.

A vasárnapi tanfolyam szuper volt, sokan voltunk, de kicsit mindenkivel tudtam foglalkozni, kutyázosókkal, repülősökkel (milyen ügyes volt Panka) és haladóbbakkal is (Kyrre) és még én is repültem, jókat, porördögöset-hátratolatósat és kutyázás mókát, aztán 3órás unalom, amíg magyaráztam és a végén az épített hegyünk előtt lejtőzött mindenki. (És befért minden a Smartba, odafelé még Virágostúl is)

Világ világa, Virágnak virága! na most meg van rám sértődve...vagy nem is tudom.