hétfő, július 07, 2008



Tom itt volt...

A keddi repülésről már írtam, szerdán délelőtt a bevásárló-sétálóucca, Fővámtéri csarnok, délután pedig az Exi-vel ment kis városnézésre, én addig meg ajtót, lökhárítót és lámpát szereztem Mamával az összetört Opelhoz
persze kaptam egy illegális, és ráadásul rendkivül ostoba és unalmas levelet is Exitől Tommal közvetítve...az után mit legutóbb leírtam - hát szép.

Csütörtök délelőtt Városliget, meg amit ott megéri, Margitsziget és a kedvenckisutcám, Gülbabával, délután meg repülés, fél órát repültem vele, aztán meg voltak gondok, de arról írok majd egy külön postot

Péntek Balcsi, Mamáékkal le, után fürcsi, majd kilűtó, fürcsi, majd vonattal, 40km-es diákjeggyel át Gárdonyba, onnan meg 3 órás idegölő várás után haza a Smarttal.

Szombat reggel kikisérés Népligetbe, onnan ment Bécsbe.

Most már nekem kell mennem Ausztráliába.