kedd, június 24, 2008






Pápai Márton fotói!
de nagyon csinosak vagyunk rajta a szép Trangommal(kicsit hiányzott, be kell vallani), szép Fasttal, elismerem, hogy az ernyőm szinhez öltözök repüléskor...

persze a fő probléma, hogy nem saját fotókat töltök fel, mert nem tudom áttenni a képeket a memóriakártyáról a lapitopira...eddig ugye volt kölcsön kártyaolvasó, azzal működött, most vagy meg kell oldani, hogy működjön kábellel, vagy kártyaolvasót szerezni, aki tud please help

Közben volt pár tanfolyam, és meg kell mondjam, hogy nagyon csinos és hozzá még aranyos lányok vannak tanfolyamon, úgyhogy legalább van miért aktívkodni.
Úgyhogy oktatgatás volt, sőt lesz még több, vasárnap egésznapos-strandolásos.

Szombaton Újlakin klészültek ezek a fotók, de ott főleg, kicsit girhelős fennmaradások voltak, de aztán vasárnap adott a Kétágú, táv is lehetett volna, ha plafonról nem visszaszállok Kyrre-nek segíteni, de legalább az eddigi legjobb repülése lett, az is valami. A nagyiungát meg bebuktuk, mert pont jött egy nagy árnyék. De legalább voltam fenn sokat, 3 órát össz, és gyakoroltam wing-overt és már tudok az ernyő közepe fölé lendülni, de kb. a 3. ilyen ingánál mindig brutál csukást kapok, az egyiknél eltünt az ernyő 65%-a, de 2-3-hoz nem illő módon robbant vissza. Jó lesz.
És játszottunk jót, Borival!!! Összeérintettük a fülünket.
És jobban siklik az ernyőm egy hasonló siklású mai ernyőnél (vagy nagyon sokat számít a beülőm) - inkább mindkettő. És padlóztam sokat, és nagyon gyors még mindig.

Szombaton pedig voltam Csijjonénivel Múzeumok Éjszakáján, a Mai Manónál, aztán még át is jött cseresznyézni, és itt is aludt. Lehet ittaludni...

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Bassz, de durva, most esett le...a Marcit én ismerem ősidők óta!! :) Na most meglepődtem...nem hiszem hogy névrokonságról van szó, szoktam olvasni a blogját, egy főrumon "versenyzünk", néztem is hogy jéé ő is csinált siklóernyős képeket de csak most esett le hogy ő az :) Jön hétvégén?
W.

10:32 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home