szerda, december 27, 2006


Szeret
Mindenkit szeretettel ölelek Karácsony ünnepében, és ünnepe után.
Nem is az én képem, de ugye a jó modell...(nemúgy mint Nitta, aki rossz...)
Csakhogy a tegnapi komolyabb és kiábrándultabb beírás után valami vidámabb is legyen.
Mert a Karácsony bizony szép!
És kaptam variót, egy nagyon sép és super igazán hasznos Brauniger IQ One-t és már nagyjából azt is tudom, hogy mire valók a gombjai. És kaptam finom teát és masszirozós cuccot is, és egy polót, szóval sok szép és hasznos dolgot. De idén sokkal inkább örültem annak, hogy én milyen jó ajándékokat tudtam adni, ez olyan jó.
Sajnos az a baj, hogy holnap vizsgázok és semmi affinitásom se volt a tanuláshoz, ezért nem is nagyon tudom az edzéselméletet, de holnap fél kettőig még sok idő van (amit szintén nem fogok helyesen kihasználni). Nem szeretem na, ezt magolni kéne, szóról-szóra.
Ma elmentem futni is, mert elhíztam, +5kg így 75 kg, az elég sok, valamit tennem kell, repülni ugye nem mehetek, mert tanulnom kell. Szóval elmentem futni, a Normafára, onnan a reptérre, tudtam, hogy sokan lesznek kinn. (Judit, Bori, Gellért, Gyula, Dani, Misi, Özsi) Gellértnek ott voltam a startjánál, aztán Judit odaadta kölcsönbe az ernyőjét, és azzal repültem, köszönöm, legalább repültem. Kicsit aztán mág Vöröskőn kutyáztam Gellért Makalujával is.
Lelkiismeretfurdalásom lett...hogy mit csinálok futás és repülés helyett.
Ezért hazafutotam fájó hassal Normafáig. De csak 8 perccel volt lassabb mint lefelé. 1óra 40 perc, kb. 17 km, most mindenem fáj. És tanulnom kell.
De majd megyek repülni...én is. Esetleg bár nem hinném holnap. 19 délután, 30. és 30. és 1-én.