szombat, december 30, 2006

Őszikörte
hogymiért ez és miért most nemtudom, megtalátam, beszkenneltem, felraktam, nekem teccik
úgy csináltam, hogy a papírképet kicsit megsmirgliztem, aztán a körték konturját körülrajzoltam stabiloval, aztán még kis ps, hogy szine legyen a körtéknek, mert még nincs anilinfestékem.

Ma egésznap betegen tanultam, hőemelkedéssel, ami nem jó, de muszáj, holnap TNE. Tegnapi edzéselmélet se lett a legjobb, itt is szívhatok nagyot. Meglátjuk.
Muszáj meggyólulnom, mert holnap repülni fogok valahogy, ha máshogy nem akkor Cataflam+Demalgon, de nem úgy szeretnék lehetőleg.

Olyan jó lenne sok körtét enni, de ma nem ehettem, szegény én...

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Nem semmi :) Amíg nem olvastam a szöveget, néztem nagyot, hogy mi az istent csináltál, hogy a körtének fekete kontúrja lett...van fantáziád :)
W

2:31 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home