vasárnap, december 31, 2006

A tegnapi napom ilyen rózsaszín volt...pont olyan jófajta nap.

Először is kezdődött reggel 6 kor (vagyis inkább a félhármas lefekvéssel)
mert ugye a normál ember dec. 30án szombaton reggel nyolcra vizsgázni megy.
De szerencsére jó lett, elsőnek mentem, hogy gyors legyek és kaptam két ötöst.

Utána felhívtam Szabit, hogy mit gondol valami repülésről.
Jól gondolta, Borival jöttek, mentünk Kétágúra, és bár egész Budapesten köd volt, ott nem.
Fel a nagycsúcsra, 2.nak elstartoltam, repültem, majd megfagytam, inkább átrepültem a kicsire, ott visszaszálltam melegedni. Ettem, felvettem a símaszkom, majd start.
Két féloldalas csukásal kezdtem neki, de aki ismeri a Gambitet, azt tudja, hogy a kettő igazából csak egy. Utána jó sokáig fenn voltam. Csatlakozott Enikő is, de ő mindig fenn volt én meg lenn. Fenn csak hátrafelé mentem gyorsító nélkül, ezért inkább lenn. Aztán többször vissza akartam szállni, de nem ment és Zsuszi is rámszólt hogy ne (egy névrokon...jájjj!!!!)
Így végül hamar eltelt a 3 óra és nemsokkal naplemente előtt szálltunk le. Kicsit átfagyottan...na azért nem nagyon. Szóval jó a nap volt, sokat lehetett repülni eléggé.

Este meg még koncertre mentem, Szalóki Ágira, meg Budapest Jazz Orchestra, Kátjával.
Bizony egész jók voltak.
Szép rózsaszín nap.

mamegmégkiderül.
Mindenkinek Boldog és sikeres, eredményekben gazdag, meg amilyet akar, pont olyan Új Évet!

5 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Ez a kép egészen jókedvre derített :) szééééép :)

W

2:29 du.

 
Anonymous Névtelen said...

hogy repültél 3 órát?? a nagy hegyen 2-t sikerült?? mert én csak 1et repültem, és nem sokkal utánad startoltam el... :)
egyébként boldog új évet!! és sok repülést, és sikeres földet érést! :D

7:51 du.

 
Blogger Győző said...

szóval, a 3 óra úgy jött ki, hogy fél egy előtt felszálltam a nagyhegyről, megfagytam és ezért átmentem a kishegy elé és ott visszaszálltam.
Onnan müzli után és a símaszk felvétele után start és nem szálltam le csak 4 előtt picivel...így
egyébként ki vagy?

9:20 du.

 
Blogger Győző said...

szóval, a 3 óra úgy jött ki, hogy fél egy előtt felszálltam a nagyhegyről, megfagytam és ezért átmentem a kishegy elé és ott visszaszálltam.
Onnan müzli után és a símaszk felvétele után start és nem szálltam le csak 4 előtt picivel...így
egyébként ki vagy?

9:20 du.

 
Anonymous Névtelen said...

encsi :D

9:19 de.

 

Megjegyzés küldése

<< Home