kedd, január 23, 2007

Olyan szép, mint volt...első ránézésre


Ez egy bogárka, ha jobban megnézed, megy előre és megeszi a kisvirágot...
Megmagyarázom a képeket.
A bogárka mai, ugyanis a szemetes szélén találtam egy katicabogarat. Persze én rögtön ki akartam dobni az ablakom, mert minek nekem egy ilyen a lakásba, de Káttya az aranyszívével rögtön megsajnálta. Egy kaviáros üveg lett a házacskája, amiből egy negítív áthajlás miatt nem tudott megszökni, kapot bablevelet, meg muslincákat, hogy szabadon dönthessen a vegetrianizmus és a kannibalizmus között...hiába 2007 az esélyegyenlőség éve...
de aztán elköltöztettem itthonról, nem tudom hová lett...vagy ELTE pszicho vagy Káttyáék háza
a másik meg a hátvége.
Vasárnap 9kor találkoztam Szabival és Bálinttal Moszkván, báár kicsit szemerkélt. Reptéren megint tiszta ÉK és K szél, pg is ezt írta, el Gellérthez, onnan fel Óbuda, de ott már megint NY, bár az jó erős. Ki Máriahalomra, ahol pont jó erősségű volt a szél, csak kicsit ballos, ezért nem tartott, csak játszadozni lehett és ez volt a baj. Gellérttel játszottunk olyat, hogy összeérintjük afülünket. Utána ezt meg akartuk csinálni a másik két füllel és ehhez helyet kellett cserélni, na ebből lett a BAJ. mert amikor pont előtte volta, akkor mindkettőnk ernyője leesett, az enyém rá...és rálépett és elszakadt. Szomorú.
De aztán repülhettem Szabik (mindkettő) Visionjével és Gellért Makalujával, ami a jó irányba forduló szél miatt kiengesztelő volt. Olyan jó egy DHV 1-2 ernyő....
Főleg az Everest beülő---énisénis.
Megjött közben Eszter és még egy srác. Ők se tudtak sokkal jobban fennmaradni.
Aztán leállt a szél, majd befordult hátszélnek, unatkoztam, gondoltam, legalább húzok egy frontot, hogy megmutassam Szabiéknak. Jó hossszú belefutó start, aztán elemelkedtem, leszálló fölött jól lerántottam, aztán a fékbe ránottam. csukott nyílt, gyönyörű. Megyek fel, már messziről csúnyán néztek rám az Eszterék. Próbáltam elkerülni őket, de megszólítottak, hogy mi volt ez? Hát mondom frontstall, mire asszongya: hát akkor azt fékezted, meg hátrahajlott, meg átesett meg....
Hát szerintem nem, de nem ellenségeskedtem.
Ma elvittem Gambit doktorbácsihoz, mert hát az a 25 cm lyuk a hátán egészségtelen volt neki. Kivettem Petszentlőrincre Zolihoz, jó hosszú volt busszal, de legalább olvastam közbe. A házat elsőre nem találtam meg, mert egy kicsit romosnak tűnt kivülről elsőre. Aztán belsőre is, de Zoli rendes volt, ott rögtön szépen, alaposan és jól megcsinálta 2000ért, ami szerintem nem drága.
És még lehet hogy jól jártam, mert ott talán jobb a Gambi áteresztése.
Jó bőrben van.
Már csak repülni akarok...
na meg holnap az rg...