szombat, január 20, 2007

Piroska mennyegzője... de ez még jó régi kép, viszont piros lámpával és fáttyollal orig.
(katt a képre, úgy néézd, különben homály)

Ezz meg én szépséges hiúan...ha már egész napom a castingból állt.
De a tegnappal kötelességem kezdeni a hűség kedvéért. A délelőtt kész csőd. Három kiállítást akartunk megnézni Káttyával, vagy legalább a három közül valamelyiket. Kettő már bezárt két nappal előttünk, a másik meg csak 12kor nyit. Viszont ha már ott voltunk legalább kaptunk finom ebédet és különösen finom muffinszerű sütit, Káttya nagyszüleitől és megnéztem egy felhőskönyvet...félek repülni lassan. Aztán délután meg mászni voltunk: Anitával és Szabival. A féigtörött hüvelykemnek és a két csonthártyámnak eléggé fájt, de leküzdöttem a falat. A többiek is, ki-ki nagyobb sikerrel. Aztán még Szabinál is voltam jó sokat...
Ma viszont. Csütörtökön hívtak, hogy emlékszem-e, hogy két éve voltam abba a filmbe, és hogy most is lesz egy és a producer (egy kínai-kanadai) személyesen szeretne és hogy szombaton ráérek-e? Hát rá, monduk...tudtam, hogy nagy szél lesz...
Megérkezek, a kínai már emlékszik rám, odajön, nevemen szólít és mondja, hogy a kanadai lányoknak én voltam legszexisebb...hú...de nem tudom kezelni az ilyen helyzeteket...ohh very nice - mondom. Persze ennek biztos örülni kell, de azért ez olyan feszengős érzés is. És növeli a hiúságom, meg az arcom is persze, de minek?
Az első válogatáson 5 behívott lány dönt, hogy 5 fiú közül ki tetszik nekik. Én első csoportban, 4nek én tetszek...azért ezen már ott nagyon mosolyogtam, mehetek vissza délután.
Két órán keresztül csináltak rólunk videót/ember. Nem kevés ruhával, vagy inkáb nélküle, táncolni és miegymás, unalmas rettentően és fárasztó.
és 25x kellett elmodani: máj ném Győző Jenes, máj éjdzs tventiván, máj hejt vánéjti, máj véjt szevöntiván kilógrmz, máj szporcc eksztémszpotcc lájk rokkklájmbing end paraglájding end sportjuniverziti.....szép
de ha bekerülök, amit nem hinnék, de ha mégis, akkor 4-5 nap forgatás Kanadában vagy Angliába, teljes ellátás, repjegyet is fizetik és kb 300ezer.
hát nem lenne rossz, hiú ábrándjaimat táplálom.

2 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Hajrá Győző! Kívánom, hogy sikerüljön, és széttépjenek a kanadai lányok ...:))

ha elkészül az aktnaptárad, feltétlenül kérek egy dedikált példányt a keresztlányom számára:))
(komolytalan Szabi voltam)

8:23 du.

 
Anonymous Névtelen said...

Goood pic'
My néém is Anita...:)
Én is drukkolok neked, 3 kiló nem rossz, na meg a te képed fogja díszíteni a kiscsajok szobáját és sztár leszel...
Sziklamászás meg igazán jó volt, még most is izomlázam van...

6:45 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home