szombat, január 13, 2007

és olyan tavaszias van már

Pénteki falacskám - Oroszlán-sziklák


Szóval csütörtökön hagytam abba, de el is felejtettem, hogy voltam Goran Bregovicon a MUPA-ban, nem volt egyszerű bejutni, mert mind a 114 állójegy elfogyott, de végül sikerült szakmai jegyet szerezni, bár negyed óra késéssel jutottunk csak be, de a lényegről nem maradtunk le. Balkáni Carmen, cigányokkal.

Pénteken bezártak a lakásba. Mert kivülre lakatot szoktunk rakni és bezártak. Nagyszerű.

Mivel orkánszélben nem lehet repülni, ezért elmentem sziklátmászni, mert van szupi kis mászókesztyűm amit a nyáron vettem.

Ott voltam, ahol a kép mutatja, jó kis videókat is csináltam, de azokat most nem tudom felrakni.


Ma meg kirándulni voltunk családdal Pilisszentkereszt-Kesztölc-Pilis-Pilisszántó. Legalább nem esett.

Holnapra viszont már jó idő legyen, mert repülni akarok. Pont.

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Én is repülni akarok. Pont. Meg kitaláltam még valamit, te adtad az ötletet, de azt majd msn-en...
Késssssz a szgép!! :)
Wonka

3:51 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home