szombat, január 06, 2007

Egy gyönyörű sárkány, egy gyönyörű nyári napon, repülés után...
nem ma.
kicsit béna a szkenn. de erről nem én tehetek, a kis Nikonnal diára.
(Juditnak Atlas!!!)

Egyébként már rég nem írtam, csak jó sok dolog volt.
Csütörtökön szociológiavizsga 11kor, de annyit készültem rá, amennyit nem is kellett volna, de annyira örültem, amikor megdícsért a tanárnő, ezért érdemes tanulni (stréber vagyok mi).
Szóval persze 5 kaptam, dícsérettel.
Aztán délután 3kor küzdősportból javítás 4-esről 5-re. Vicc kategória. Én szégyenlem magam.
Péntek reggel kelés 5:40, indulás 6:00, 7re már a reptéren voltunk sötétben...
video lásd itt: http://www.videa.hu/main.php?page=play&v=p10DM9GHs58Tac20
Gellért még kisebb szélben szállt fel, nekem nagyon erős volt már, mentem fel és hátra, folyamatosan, padlógázzal. Hegy mögött kigyorsított féloldalas, király, de ezzel már sikerült leszállni, vissza. Én csak hátra repültem, Gellért előre és vagy 20 percet.
Viszont reggel 9re kész voltunk a repüléssel, 10re otthon és még ott az egész nap.
Este Káttya öccsének szallagavatója és kérdéses játék...ki tudja ki az???
Ma meg 3szor felsétáltam, és összesen max 20 percet repültem, bár utolsónak egész sokat tekerésztem, csak már nem vettem fel kesztyűt. Kint volt két profi (Palika és KéziGábor) egy zsírúj UP Trangoval és Targával...kicsit jobban repültek, de nem sokkal hihi. Viszont ők tudtak a föld közelében merülőt húzni (halálspirált) és beszóltak a cuccomra...most tényleg olyan rossz szegényke???
mindegy, holnap repcsi, remélem

1 Comments:

Blogger Judit said...

beautiful!

6:11 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home