csütörtök, január 11, 2007

Ma ilyen supi napos nap...

Tegnap sok tanulás, egészen éjjel 3ig gépelőttgépelés, aztán mág tanulás, majd 7előtt kelés.
De tán megérte, mert jó tételekből, 5 lett a küzdősportszigorlatom...
ez a TF szégyene mondjuk...én és a küzdősport, de nem lepődm meg, miután átmentem fociból.
Aztán még atlétika-dolgozatok különböző emberek...
éééés repülés, mikor ha nem most...kutyázni akartam, mert brutált ígértek, de pont ahogy kiértem leállt. Csak rám vártak, persze én voltam az első startoló.
Máriáán kb. 45 perc, több visszaszállással, majd Ferivel fel Újlakira, ahol a szél 0-nak tűnt, de mégis tartott, 3 szor szálltam vissza és sikerült fellkutyáznom a sárkányosok dobogójára, ami számomra hatalmas öröm...
és utána egy Volvoval elvittek a Déliig, comme ill foe....(de ezt rosszul írtam, de aki dudja mit jelent...)
supi, supi, supi