vasárnap, január 07, 2007

Fokozatos romlás...
Némi kis reményekkel...
Fényes út a semmibe...
1 év múlva nagyjából végzek és utána mi lesz?? mehetek dolgozni?? neee
én ezt még nem akarom, tanulni akarok (persze most nincs kedvem tanulni a röppvizsgárra)
a fotókra meg be lehet szólni, életlen, összevissza, nekem nem...hangulat, utoljátok csak a fotókat, legalább az erős viszonyulás!
és ma hiábakimentem reggel ázni, és félóra múlva lehetett volna és tegnap is alig 3 lecsúszás, egy hosszabb tíz perces tekerészéssel.
és mivel ma is mindenki elhanyagolt, ezért bosszúból elmentem fotózni és fotóztam is jó sokat.
és holnap tanulni kell és rg és röpi tanulás és tornászni és még nagybőgőzni is kéne menni.

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Hát, én is visszavágyok az iskolába...:( Mintha rajtad is éreznék némi téli depit...
Wonka

11:50 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home