kedd, január 16, 2007


Zöld
A fontosabb dolgok több helyet érdemelnek az életedben
Hát már jó rég nem írtam. Szombaton egész nap kirándultunk, ha már nem lehet repülni akkor legalább legyen valami outdoor tevékenység, ami máskor háttérbe szorul.
De kicsit azért siklóernyős túra volt.
Pilisszentkeresztre mentünk kocsival és onnan a 7:43as busszal fel a Két bükkfa-nyeregbe, onnan már gyalog. Ki Szentlélek fölé a gerincre, utána Két-ágú csúcsra, onnan lesétálni (na már innen is sétáltam le), végig a hegy alatt a kéen, Klastrompusztáig, fel a Leány/Legény-barlangba (amibe már máskor voltam és majdnem olyan hosszú, mint az Aggteleki) onnan crossover mindenenát, ami szegény Káttyának kicsit ijesztő volt, deháthiábaha nem szokott a mászáshoz annyira mint én...nade ő is jól nyomta (na majd ernyővel a hátán fel a Pilisre azért még kiváncsi leszek), onnan át a Piliscsúcsra, kicsit kommandó a katonai betoncuccok között és le. Család Pilisszántóra a kápolnához, én Keresztre a kocsihoz.
Vasárnap elmaradt ernyőzés, majdnem Szabi keltett, hogy mi lesz, kb. 20 perc múlva már úton voltunk reptér felé. Gellért nézett online időt, ami 270 fokot mondott, de Vöröskőn kutyáztak DDKban. Gellértet felvettük, ki Mókusra, hátha, ott nem jó, gerincirányú szellőcske, át Máriahalomra, brutál és oldalad, át Epöl, ahol már minket is majd elfújt. Mára feladva. Vissza reptér, Gellért kihozta a kiteját és azzal játszadoztunk, meg én kutyáztam is, ami majdnem vesztemet okkozta, mert néha 15 m/snál is nagyobb befújásokban olyan ingákat kaptam, meg 5 méteren fáloldalt, hogy csak néztem. De legalább a kite jó.
Hétfő, kedd...tanulás a tornaszigorlatomra, mert az is fontos, most nagyon.
Hétfőn meg még nagybőgő vizsgám is volt és nagyon szépen játszottam ám...
Torna, torna, torna...