vasárnap, február 17, 2008


Igen, volt ilyen is...

2008-02-17, Vasárnap

Nem sokra számítottam a naptól, de aztán mégis lett. Aludtam, amíg csak tudtam, de nem vészesen sokáig, de néha ki kell pihenni magamat. Kelés után még itthon vacakolás, mert a szél nyugati, amivel itt semmit se lehet csinálni és ráadásul erős. Tegnap kaptam egy tippet, hogy hol lehet még repülni keleti szélben (na már én is kinéztem a helyet, csak nem gondoltam, hogy a város közepén legális repülni). De hát az keleti, mindegy, elindultam, bicóval megnézni a helyet. Jónak tűnt, kutyázáshoz. Igaz, most már minden jónak tűnik, ahol egy kicsike esélyt is látok valamilyen repüléssel összefüggő tevékenységre. Szóval hazamentem az ernyőmért, majd visszatekertem. Megmértem a szelet, jó vacak, nagyon befújásos, nemcsoda, hiszen nagyon lee-oldalan vagyok és nagyon sok turbulenciába. A legnagyobb befújás 38 km/h, az a maximális trimsebességem, belefér. Az elején kissé furcsának tűnt az ernyő, nehéznek, nem tudom miért, majd szokom. Próbálkoztam mindenféle starttal, belefutó, kétkezes, normál hátstart. Vicces és bénázós volt. Kívülről nézve totál kezdőnek tűnhettem, mert az ernyő nem volt hajlandó szót fogadni, de ez inkább csak a turbulencia miatt volt. Volt, hogy megijedtem, mert csak úgy felkapott, meg visszadobott, mintha nem is lenne semmi a fejem fölött – még ilyet. A végén más sikerült egy kicsit mocorognom is vele, hiába Trango azért jóbarát. És szép az új ernyőm is.
Otthonról aztán még elmentem futni is, először térképpel, a Jegersberg irányába, arra még nem voltam. Szép kis túra lett, meghalós, de azért nem hosszú. Csak a fölfeléken szeretek futni, lehet már ez is siklóernyős züllöttség.
És még néhány jó hír. Megvettem egy Canon Eos 20D-t, norvégtól, 3000 koronáért, és még ő is fizeti a postaköltséget is. A héten megjön!
Addigis hétfő-kedd-szerda síelés Burtelidben, telemark sível mindenfélét fogunk csinálni. Kíváncsi leszek a telemarkra, a telemarkos downhill síre és legfőképp a telemarkos síugrásra! Hát majd kiderül, vigyázok magamra…hiszen csak nem olyan nagy cucc a síugrás, repülni már tudok!
A túrázsákom szerintem most nagyon boldog, még jobban mint én (neki nincs miért szomorkodni), végre használva van minden funkciója. Kívül a két síbot, a hólapát, és a sík is ha hosszútávon kell majd cipelni!Dzsönörű!

See you later!