csütörtök, február 14, 2008


Azért a Kátust csak azért is puszilom!

2008-02-13, Szerda

Biztonságos csak két órás nap, legalábbis ezt hittem. Azt hittem, majd tudok tanulni a norvég vizsgára. Persze órák előtt nem nagyon volt hozzá kedvem. Utána se. Mert a tanár feladott másnapra egy prezentáció-készítést. Örülök, norvégtanulás, meg norvég-vizsga után még a magyarországi nemlétező friluftsliv lehetőségekről kell swot-analízist. Suli után itthon tanulás próbálkozás. Ebédre luxuskaja, sajtostészta, de kicsike tejföllel!!! Mielőtt megromlik.
Délután, a tanulás helyetti időszakomban meglepő dolog történt velem. Valaki felvett msn-partnernek. Visszaigazoltam, nem gyanakodtam, gondoltam talán valaki norvég, akit nem ismerek, majd ír, ha valamit akar. Kb. 20 perc múlva írt is. A repüléssel kezdte, hogy lehet-e ketten repülni, persze mondom, gondoltam talán valami kuncsaft. Mondtam, hogy persze, de én csak nyáron leszek, devan másik tandempilótánk is – de ő velem akar, megvár. Aztán, hogy olyan jóképű vagyok, és biztos szerelmesek belém, a tanítványaim a repülésen. Mondtam neki, hogy igen, talán. Aztán még elbájologtunk, aztán mondtam, hogy akkor talán ő is mondhatna valamit magáról…hátha valami vöröshajú bombázó, aztán ha megreptetem és pénzt is kapok érte, akkor kibírható. Kérdezi, hogy mire vagy kíváncsi? Mondom először talán a nevedre…kis szünet…Tomi. Upsz. Remélem nem haragszol, kérdezi? …mondom nem, de azért. Nem voltam egyből bunkó, mert a tisztes távolság biztonságát érezve nyugodt voltam. Erre, csak meg kérdezi, hogy voltam-e már fiúval, meg hogy nem akarom-e kipróbálni? Nem és nem is fogom…és folytatja, tudtam, hogy ezt fogod válaszolni. Hát szép. Ilyenek történnek velem, gyorsan leráztam, mivel már nem annyira volt érdekes, és kitöröltem. A tiltást meghagyom másnak. Én kis naív minek rakaom fel az iwiw-re a msn címem. Persze tudom miért, de miért kell ilyeneknek történni?!
Délután azért rövid nagyjából két órás készülődésszerűség. Persze azért nem ment igazán a tanulás, mert nincs hozzá se belső, de még külső motiváció se. Mert mi lesz ha nem megyek át a vizsgán, semmi, nem kapok róla papírt. Haladó kurzusra, meg úgyse megyek, mint az emberek 90%-a, mert semmi értelme, csak elmegy vele 6 órám egy héten. A vizsga könnyű volt, így van esélyem, hogy sikerüljön, majd kiderül két hét múlva. Azért ha kicsit többet tanulok rá, tuti meglenne.
Este páriszis-sajtos melegszendvics, hogy legyen motiváció a prezentációhoz. Éjjel 3-ra lett kész. Nem szeretem az ilyet. Pláne, hogy csak rizsa, de legalább szép. Csak itt nem értékelik azt, ha csak szép, mint otthon. Otthon sokszor elég az ha látványos a prezentáció. Itt szerencsére nem.