szombat, február 16, 2008



2008-02-15, Péntek

Sok órás nap. Minden csoportársam teljesen kész a tegnapi események miatt. Tom be se talál az első órára, Jana elalszik az első sorban, kicsit cikinek érzem az egész dolgot. De az óra legalább izgalmas volt. A jövő heti programot beszéltük át, a síelős programot, és talán jó lesz. Főleg azért várom, mert fogunk sí ugrani és telemarkot is tanulunk állítólag. Meg lesiklást meg mindent, hát erre tényleg kíváncsi leszek, végre talán egy rendes mozgós program. Tanultunk az öltözködésről is, nekem talán ez volt a leghasznosabb. És kaptunk kölcsönbe megint cuccokat a sítúrához. Kaptam egy gyönyörű narancssárga hólapátot, mert anélkül nem mehetünk a tanárral. Meg cipelhetek egy Trangiát is, egész megkedveltem, lehet én is megpróbálok szerezni vagy venni egyet. Délután edző-sportoló kapcsolat és kommunikáció óra volt. Unalmas, de hasznos, mert volt egy olyan feladat, hogy egyik csopitársammal nyolc percet kell beszélni, majd fordítva, és a folyosóra mentünk, ahol felfedeztem, hogy ki van téve egy csomó fénymásolópapír szabad prédára. Már igen laphiányban voltam, azon gondolkoztam, honnan lehetne szerezni…óra után már nem volt gond.
Délután semmi különös nem volt, viszont este egyszer csak csöngött a kaputelefon. Torvald volt, elhívott a másnapi mentőernyő hajtogató tanfolyamra. Mondta, hogy 300 korona, de mondtam, hogy akkor esélytelen, pedig szeretnék. Megbeszéltük, mehetek ingyen. Igen hasznos és életmentő ötlet volt.