szerda, március 05, 2008



2008-03-03, Hétfő

Nagy nap a mai.
Már tegnap este sejtettem, és ébredéskor már tudtam is.
REPÜLNI FOGOK!
És repültem is. Egy gyors, de alapos reggeli után, fogtam a motyóm, hátamra vettem, a biciklim magam alá csaptam és megállíthatatlan voltam egészen a kórházig. Nincs baj, csak mellette repültem. Kiderült, hogy a dombocskáim mellett egy ovi is van – na de erről majd később.
A helyről, csak, hogy el lehessen képzelni. Egy kb. félkör alakú letörés, füves. Max szintkülönbség 3-4 méter, de az szerencsére egész meredeken, utána fele mocsár - fele rét (nem vicc), ami a leszálló és utána egy forgalmasabb úttest, korlát és minden nélkül.
Már az összepakolásnál gyanús lettem az ovisoknak. Na de amikor fel is szálltam, akkor lettem igazán szenzáció. Második startomnál már az egész ovi a kerítés mellett, vagy rajta, szurkolt nekem. Kiabáltak norvégul, persze csak a hallu-t értettem. De azért visszaintegettem, amit nagy ováció fogadott. Még soha nem volt ilyen lelkes nézőközönségem, és főleg nem ennyien.
Nem hoztam szégyent se magamra, se a UP-ra, mert az első tíz startom hibátlan, rontás nélküli volt, ami eléggé tetszett 2 hónap kihagyás után. Belefutókkal kezdtem, aztán kétkezes, majd sima hátstart. A repülések persze max 5 mp.ig tartottak, de repülés. A vége felé, amikorra lett más valami szellő, akkor találn 4 méter magasan is voltam, majdnem az autók között landoltam. (Amin magam is meglepődtem, de hát azért nem hiába nyertek a Trangoval rengeteg versenyt…) A végén még egy negatívot is húztam vele.
A terv 10 start volt, de a végén még rá akartam húzni egy ráadást, mert imponálni akartam valakinek. Egy öregbácsi is megállt az út mellett és figyelt a kocsijából. Hát persze, hogy kétszer is rontottam. Először egy kétkezest, aztán egy hátstartot. Hát nagyon ideges voltam, az ok, hogy nem volt túl sok szél, de akkor is. Végül mérgemben egy belefutóval oldottam meg. Gyönyörű cellára hajtás, kivételesen jó pakolás a zsákba (a Fast-ot nehéz pakolni…) és hazakerekezés.
Az ernyőről: Gyönyörű még mindig, tisztafehér, a tetején középen egy fekete, szokásos UP csík, alja tisztafehér, egy piros-fekete Siemenes mobile logoval. Ütős. Pakoláskor rájöttem miért érezhettem a múltkor kissé nehéznek a kupolát, körülbelül 1-2 kg-nyi homok van elrejtve a kupolában. Majd legközelebb valakivel, ha lesz aki segít, kipuccolom. Ami még egy kicsit újnak tűnt, az hogy elég gyors volt az ernyő. Lehet hogy csak a 0 szél miatt van, de ahhoz is egy kicsit sok. Én azt gyanítom, hogy amiatt lehet, mert az A és B zsinórok ki lettek cserélve. De mivel mindent látott már ez az ernyő (D-bag. hátimotor, 100kg-os pilótával) ezért talán a C és D zsinórok is meg lehetnek nyúlva egy kicsit. Ami most a normál A és B zsinórok mellett egy kis hátsó trimmes gyorsító hatást eredményezhet. Talán. De egy kis plussz sebesség nem árt, és a Trango reflex-profilos, azaz minél gyorsabb annál stabilabb (persze, azért nem szeretnék kigyorsított csukást). Na de majd meglátjuk helyzetben.
Délután nagybevásárlás: almalekvár, marcipán, szörp, mazsola, kókuszreszelék, kenyér és vaj és két konzerv kukorica. Majd összeszámolom előző hónapban mennyit költöttem.
Egész délután-este beszélgetés nagyon sok emberrel, msn és skype. Megbarátkoztam Fridával is jobban, már nem utál, de el akarja lopni a gépem. De lekenyereztem, hogy majd kölcsönadom néhány képre. És akar tandemezni és augusztusban Magyarországon lesz, csak kérdés én hol leszek akkor? Franciaország, Ausztria, esetleg Norvégia, Szlovákia? Hát majd kiderül.