szombat, március 01, 2008


Álmodozom

2008-02-29, Péntek

Iskola szokásosan, de érdekesebb volt, mint órarend szerint lehetett volna. Eredetileg Friluftsliv Society lett volna két órában és utána még három óra felkészülés az Osloi túrára. Ehhez képest fél 12-kor már készen voltunk. Gyors megbeszélés a túráról (amiből nekem csak annyi volt a fontos, hogy nagyon sok pénz lesz – kb. 1000 korona, 3 nap + 1 amit én plusszba ráhúzok. ) Után a sátrakat kellett felállítani az egyetem parkjában, hogy működnek-e. A mi alvócsoportunknak (Sammy és Rob) egy vadi új sátor jutott, nagyon sajnáltam szegényt a csuromvízbe berakni, de én nem tehetek róla, kötelező volt. A sátrak igazén szuperek, nagyok, pakolásra kicsik és nem vészes súlyúak, kb. 2000 koronát simán érnek (vagy akár a dupláját is) – így ha már összeszámolom, hogy mennyi cucca van nálam az egyetemnek nem kis összeg jön ki.
Suli után repülni akartam menni. Sajnos nem kapkodtam, mert egyedül kicsit tartottam a helytől. Így nyugisan megebédeltem, kicsit vacakoltam, és csak utána mentem ki. Persze addigra már túl erős volt a szél, és be is borult. Repülni nem tudtam. (Persze lehe jobb ez így, mintha kicsit korábban még el tudok startolni és aztán a levegőben szívom meg, és sodródhatok hátra lee-oldalra, a tenger fölött messze). De ha már felcipeltem a cuccot, akkor kicsit feküdtem a starthelyen, hogy legalább egy kis parawaitinget űzzek. Felvettem a narancssárga overallom, és lefeküdtem, figyeltem a sirályokat, meg majdnem el is aludtam. A szél nem nyugodott le, alapon 40km/h volt, gyakori 6-as feletti befújásokkal. Jó ernyő a Trango, de ezt még talán ő se bírta volna. De a sirályok nagyon vígan elvoltak. És csak úgy saját örömökre repkedtek, mert figyeltem és semmi céljuk nem volt vele. Ezek a sirályok is olyanok, mint a siklóernyősök, pont.

TEHÁT VAGY A SIKLÓERNYŐSÖK OLYAN BUTÁK, MINT A SIRÁLYOK, VAGY A SIRÁLYOK NAGYON OKOSAK. TERMÉSZETESEN ÉN AZ UTÓBBIRA TIPPELEK. BÁR ÉRDEMES LENNE MÉG A REPÜLŐHALAKAT IS MEGVIZSGÁLNI. ŐK TALÁN AZ EVOLÚCIÓ CSÚCSA.

Hiszen mindent tudnak, természetesen, de mégis repülnek. Tehát mégiscsak okosak a sikóernyősök, nagyon is.

A kis chill out után hazamentem, pihi, nyugi, semmi különös. Csináltam sültkrumplit, most először, ez már luxuskajának számít, mert nagyon szeretem. Este elkezdtem nézni a Parfüm c. filmet, a felénél elmentem pihizni, de ez olyan film lesz, amit befejezek.