szerda, február 27, 2008


International Pub

2008-02-26, Kedd

Izomláz a karomban, nem is baj. Kicsit remegős kézzel ültem végig a négy elméleti órát. Szokásos DL órák, sok rizsával, állandóan visszatérve, arra amit már elmondott és értünk is, de talán tanultunk valamit tőle. De legalább már többet nem lesz. Búcsúzóul még csináltatott velünk egy aerob-állóképességet mérő tesztet. Bakancsban voltam, jó volt a magashegyi keménytalpúban futkározni. De legalább mozogtunk, mert nagyon nehezen tudom végigülni a 4 elméletit, folyamatosan ficánkolnom kell. Majdnem elfelejtettem a norvégórát, de a többiek figyelmeztettek. Fene egye. Mivel épp kaja után volt, a szokásos álmosság társult hozzá, néhány pillanatra el is aludtam. De nem veszítettem vele semmit.
Suli után még bevásároltam:
Bordmargarin x 2 6,90 x 2
Jordbaeresyltetoy 13,90
kenyér, fél koronával drágább, de sajnos finomabb is 3,90
Ekte majones 11,90
Poteter 5kg 39,90

Este international pub. Lengyelország, Ausztria és Usa prezentációja. Lengyeleké ötletes, elmegy, Polskival, játékkal, főnyeremény egy PolskiFiat, természetesen. Ausztria jó, mégjobb lett volna, de a technika kivégezte szegény előadást. Amerika nagyon béna és unalmas, már közben el akartam menni, csak nagyon illetlen lett volna.
Egész nap csak kenyeret ettem. Nem volt kedvem, időm főzni se.