péntek, március 28, 2008



Rico Loop, tessék megnézni a többi videóját is, mert nagyon jó!

2008-03-27, Csütörtök

Délelőtt órák, Hovden-trip kapcsán ügyintézés, eligazítás, szokásos mit igen, mit ne vigyünk, hogy pakoljunk, mintha eddig már nem mondták el ezerszer ők is…de legalább a folyosóról szereztünk kaját, gyümölcskenyeret, meg kiflicskét, vajjal, ingyen.
Utána pedig megtanultunk hóbarlangot építeni elméletben, talán egész jó lesz, ha sikerül rendesen megépítenünk. Persze én nem izgulok, mert meleg hálózsákom van. De biztosan fogok azért fázni, maximum nem éjszaka. Jó sokáig tartottak az órák.
Otthon ebédre a maradék paprikáskrumpli és sajnos túlságosan is finom lett vagyis kevés. Kis pihenés, majd norvég-órára, amit persze megint Lilian férje tartott, de egyre inkább elviselhetetlenek az órák, mert ő nem tanár, és hát nem is nagyin tudja mit kell csinálni, ennyire talán még én is képes lennék. Szóval, vagy kibírom a hátralévő két hetet, ahol tanulni biztosan nem fogok semmit, vagy nem is járok. Nem tudom melyik lenne a jobb.
Utána át ingyenkajára! Valami Rotary-club összejövetelre lettek meghívva a cserediákok, persze előtte végig kellett ülni egy másfélórás előadást, amiből semmire sem emlékszem, és az se derült ki, hogy tulajdonképp mi is ez a Rotary klub, de kibírtam és utána legalább ehettem, amennyit bírtam. Hal és karfiol leves közül lehetett választani, egyértelmű. Volt hozzá viszont valami nagyon finom kiscipó, vajjal, azt ettem egyből kettőt is. Utána kávé és vaniliás süti. Egyértelmű, hogy miből választottam kettőt. A végén gyorsan a maradékot elpakoltuk, jól jön a süti mindig, és még egész finom is volt, akkor meg pláne.
Buli helyett alvás, mert holnap koránkelés, megyünk ovit látogatni.