vasárnap, április 06, 2008


norwegianfashion



Más is fotózik ám, biztosan szakszerűbben, mint én...



A maffiamercedes, természetesen privát - szeretem a lopottfeliratosképeimet



sok-sok sirályom lesz, mire otthon lesze, az biztos



virágkompozíció



és az eddigi kedvenc természetfotós képeim innen

mégse lesz egyenlőre kézenállós kép, túl felismerhető rajta az új frizurám

2008-04-05, Szombat

Fotópályázat van! Igaz nagyon közeli leadási határidővel, április tíz, azaz hat nap, de viszont. A deviszont a pénznyereményekre vonatkozik, mert az első ezer koronát kap, a második-harmadik pedig ötszázat. Ennyi pénzből ellennék itt egészen hazamenésig, szóval most rápörögtem a fotózásra, nagyjából az egész nap ezzel telt el. Délelőtt egy bevásárlással egybekötött fotózás. A bevásárlás volt rövid – kenyér, vaj, banán és hagyma, na meg cukor, ha már van teám megint! A fotózás hosszú, a városban kezdve, majd a tengerparton. Lefotóztam az erasmusos társaimat, persze tudtuk nélkül, aztán később véletlenül összetalálkoztam velük…persze a képeket még nem látták! Fényképeztem Kristiansandot, vitorlásokkal, mert rengetegen mentek ki kis Optimistekkel gyakorolni. Na meg mindenfelé, sokat. Kis ebédre stb. haza, aztán megint, mert volt egy ötletem, amit mindenképp meg akartam fotózni. Fenn az erdőben, a sziklán, kézenállva, háttérben a város…hátha nyerek vele. Játszottam. Majd úgyis lesz kép, lehet már itt. Na persze, ha már jó helyen voltam, akkor jó sok képet csináltam, mert miért ne. Az egész napos termés 144 fotó. Jó szám, de talán kicsit sok, de nem szeretem letörölgetni (így is sokat töröltem) a nem annyira jókat, mert hátha lehet még majd valamire használni.
Igazából pont ezért szeretem a digitális gépet, hogy csináltam egy képet, aztán megnézem, és csinálok mégegyet, ami kicsit jobb. Meg mégegyet kicsit máshogy, aztán egy negyediket, ami a legjobb lesz – sokkal inkább lehet vele kísérletezni, ami jó.
Tudom, ez elsőre tűnhet digitális-gép szindrómának, kicsit az is, de akkor is élvezem, a nagyobb függetlenséget a fényképezésben.