hétfő, május 12, 2008


Baneheia

2008-05-11, Vasárnap

Semmire se jó nap.
Persze reggel még reménykedtem, hogy lesz repülés. Persze volt kis magasban lévő fehér vacak, de attól még lehetne, szél is volt bőven, de ha itt van, még nem azt jelenti, hogy mindenütt. De nem jött email és semmi más se – nincs repülés.
Akkor mi?
Próbáltam kedvenc programot szervezni, de már nem válaszoltak, a friluftslivosaim is az állatkertben voltak. Jobb híján fényképező, város, meg aztán erdő. Ott találkoztam Fabioval aki épp a Baneheia-hoz ment, ahol néhányan napoztak. Velementem, beszélgettem, de 5 percnél többet nem bírok ki semmittevéssel, pláne nem a perzselő napon, fürdőgatya nélkül. És egyébként is terveztem egy kis körtúrát. Úgyhogy elindultam. Le volt zárva, jó alaposan elkerítve az a szakasz, ahová menni akartam, és norvég szöveg. Persze bemásztam, de utána jöttem rá, hogy lehet butaság volt. Hatalmas kőtömbök letörve, ami már nem para, de valószínűleg éppenséggel dolgoztak a helyen (azaz lerobbantgattak még darabokat). Kifutottam, és semmi nem volt, csak két óra múlva valami nagy robaj, de az meg lehet máshonnan, ilyenkor csak nem dolgoznak. De azért meglepő, hogy mennyire más tud lenni egy hely előtte és utána…szerettem azt a helyet, még mászni is akartam ott, volt egy csomó nitt a falban.
Az úton tettem egy nagy felfedezést, vagyis elkezdtem játszani egy nyírfatörzzsel és meglepődtem, hogy a teljesen kiszáradt fát szépen, néhány milliméteres rétegekként el lehet választani, tök jól használható így még valamire. Gyűjtöttem is és visszafelé azzal játszottam. Sőt átnyálazva meg annyira puha, hogy hajlítható minden irányba, még jó lehet valamire, pl képkeret stb. Kipróbáltam vízzel is, de azzal nem működik. Hazafelé még benéztem a csapathoz, de ugyanaz a napozás, azt meg nem sokáig nekem. Otthon kis önsajnálat, ápolgatás, mert a sarkam olyan, mintha el lenne repedve, vagyis eléggé fáj, és már fájt tegnap repülés előtt, úgyhogy nem attól van. (Fáradásos törés, Ca hiány miatt – persze nem, csak már ne fájna)
Aztán még visszamentem hozzájuk fürdőgatyával, de akkor már kevesebben is voltak. Jobb is úgy úszni. Este kikevertem egy kis kókuszóskarika tésztát, elkezdtem megcsinálni, de túl puha volt, úgyhogy megmérgesedtem rá és elment tőle a kedvem (Persze, mert a motivációm se volt meg.), úgyhogy bevágtam a hűtőbe.

meg az egyik kedvenc videóm is megtaláltam
persze nem is a videó a kedvenc, hanem az eleje után, amikor mactwisteket csinál egymásba kötve, hát az valami csudajó és láttam már valahol még szinkronizáltabbat. Az...