péntek, május 02, 2008


Untouchable nature


Next step?


2008-05-01, Csütörtök

Kelés bizony korán, a késői kelés ellenére, mert tanulni azt kell. Úgyhogy felkeltem, szépen nekiálltam tanulni, tanulok nagyban és egyszerre csak mit hallok?
Zuhog kinn az eső, azt eddig is hallottam, fülemben Asian Dub Foundation, azt is hallottam, de ez nem az, ez rezesbanda. Na de hol, vagy mi? De elég hangosak voltak, kinézek az utcára, hát ott vonultak, egy egész rezesbanda és játszottak is, miközben az eső zuhog. Aztán felvonulók, mindenféle transzperensekkel, miközben zuhog az eső (nem csak esik). És sort egy másik rezesbanda zárja. Ők már csak doboltak, esőkabátban, a hangszerek meg csak áztak. Le is fotóztam őket Totónak.
Egész napos program, tanulás, de haladtam egészen vele.
Este mikor elállt az eső, pihenésképpen rövid fotózás. Felrakosgatom mindig a picasara az ujjakat.
És írt Torvald, hogy holnap egész biztosan Odderoya-s repülés. Egész este nem bírtam magammal. Főleg miután elmentem a sikl. klubba és mindent átbeszéltünk. Ja és persze három szelet ingyen pizza!
Mikor hazajöttem, party fogadott, nice ilyenkor. Bezárkóztam a szobámba, de megtanultam amit kellett.