kedd, január 30, 2007

Bjudapeszt
Vasárnap a szép nagy havon felbuzdulva összeszereltem két snowboardot, egy jobbat Káttyámnak, egy rosszabbat meg nekem. Viszont talátam a pincékben egy snowboardos bakancsot, ami pont rám jó, Káttyának, meg csak egy sícipő jutott, igaz, hogy egy Technika (találtam azt is), aztán felmentem a Normafára, megnézni a havat, és haza is kellett jönnöm, mert havacska volt ugyan, de fű több volt...
Hétfőn fotóztam délelőtt is, kísérleteztem a gép és vaku közötti kapcsolattal, kiváncsi leszek, és cameraobscurámból is elfogyott az első tekercs...kiváncsi, kiváncsi, kiváncsi...
este meg akartuk nézni a Kóla, puska, sültkrumpli c. dokfilmet, de a kétharmadánál elaludtam, pedig megrendítőnek volt beállítva a film, csak már ez is kissé uncsi...olyan ez mint a WPP.
Ma délelőtt TF, rg 4-es, de javíthatok szép mi, 4. javítás eddig, hogy ne legyek egyes, de mostmár az 5-ért, nagyon akar(ja) a tanárnő...
és elmentünk Káttyával...futni...de inkább csak azt mondom, hogy felfutottam a Csúcs-hegyi starthoz...hát Gambivel talán jó időben ki lehet érni.
Jóhírek:
- kaptam egy halat, egy igazi harcost...el fog pusztulni: éhenhal, vagy megfagy...Zoginak hívják
minek nekem egy hal????? nézd meg a Rengeteget, hogy értsd!!!!
- de ami mégjobb:
a 2005 WAGA Festivalt egy UP GAMBIT C -vel nyerték
egy acro versenyt...
ennek rossz következményei is lesznek...negatívot kell gyakorolnom, és halálspirált!!!!
mert ha már jó lesz az idő hétvégén lesz tanfolyam!!!