szombat, január 27, 2007

Hóóóó, de ez még lehangoló
na vicces voltam, szánalmasan, de hát már csak ilyen vagyok.
Csütörtökön délelőtt a metnet online-t figyeltem, de nem kecsegtetett, délután koriztunk.
Pénteki napot meg Újlaki és Óbuda között ingázva töltöttem, Gambitával a hátamon. A szél csak 180 fokkal volt más, mint amit ígértek, de legalább erősödtem. Találkoztam egy lánnyal és négy kutyájával Újlakin, majd a 11es megállóban újra (mert elkirándultam arra, hátha) és megkérdezte, hogy mi van, nem volt elég erős a szél? ááááá
merthogy pont megtartós erős volt, csak DK, pedig minden mással tudtam volna valamit kezdeni. Este azért még elmentem fotózni a régi villamosokat, mert majd nem lesznek és akkor azért nekem még legyenek, meg a villamoshangárhoz is, de ott most nem fotóztam, mert hideg van.

És ma esett a hó. Úgyhogy lányok, akiknek megígértem, hogy megyünk snowboardozni...
remélem esik annyi, hogy pálya legyen Normafán.

ma el kellett menni megint castingolni, mert múltkor néhány képet elfeleljtettek megcsinálni, de most csak 10 perc volt, így még oda
értem 10:30 a Dagály utcába, mert Dulácska mondta, jó lenne odamenni, nem találtam a helyet, de Kátus útbaigazított. At MSSz-nek volt elnökségi ülése, 9 napirendi pontot tárgyaltunk meg 4
óra alatt.
Konklúzió van.
Változás várható...