péntek, február 02, 2007

Egy salgótarjáni fa, 2004-ből, ilyen hangulatban

Rég írtam, de nem voltam itt.
Szerdán kicsit melóznom kellett, varródobozokat kellett az óbudai Practikerbe szállítani, de cserébe megkaptam a kocsit délutánra. Kapva kapva az alkalmon, így még a salgótarjáni utazás előtt volt időm kimenni kicsit repülni, mivel szép volt az idő. Végre napocska és kicsike szél volt. Gyorsan ki, egy narancs-szürke UP fenn, úgyhogy futva fel az Újlakira, ahonnan ketten jöttek le, hogy nagy a szél, nem hittem én is fel, sajnos tényleg orkán, Makalunak is sikerült leküzdenie magát. Lenn kutyázás, majd leállt a szél, én fel Mária és repülés. Aztán jöttek a többiek is. Elsőre hamar leszop, utána ismét fel, át Újlaki elé, de aztán mennem kellett...

Salgótarján jó volt, sok kirándulás Káttyámmal, nagy zabálások Nagyinál és stoppolás.
126+9 fotó, majd lehet lesz videó.
Stoppnál 4en is megálltak, de senki se Budapestre...
Sép, serelmes, romantikus, véres kíntúra...

1 Comments:

Blogger Me said...

Jó dolog a kirándulás, mennék már én is valamerre, de ilyen hidegben valahogy...

10:36 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home