vasárnap, február 10, 2008


Páva

2008-02-09, Szombat

Kelés a tökmindegymikor, mert úgysincs mit csinálni, de ehhez képest egész korán, 9 körül felébredtem. Kevéske reggeli után (mert csak két satnya kenyérvég volt már) megpróbáltam hasznosítani magam. Kis helyet csinálni a lapitopimon. Elkezdtem a tiff-eket átkonvertálgatni jpg-be, ezzel jelentősebb helyet szabadítva fel a merevlemezeimen.
Utána elmentem boltba kenyérért, és megpróbáltam okos lenni, ezért megvettem mindazt ami még kell a vasárnapi sütisütéshez, mert ha a lányok veszik meg, akkor annak nem lesz olcsó vége…
Szeretem ezt a boltot, megint tele volt a kenyérvágó kenyérvégekkel. Két kenyeret is vettem, mindkét zacskót telepakolhattam a maradékokkal, kb. 2 kg kenyér a 1,5 helyett.
Melis (porcukor) 10
Kokosmasse (kókuszreszelék) 9
Kneipbrod 2x3,50

Ja és hát persze tönkre volt téve a nap, mert nem mehettem repülni, a beígérés ellenére se. Tudom, hogy az időjárással van a baj, de akkor is. Helyette jó sokat Condoroztam, már tudok tekerni, nem mindig esik ki a termikből. Megtalálni még nem mindig megy segítség nélkül. Repülővontatás az nagyon nem megy, viszont alsókategóriás gépeken, már tudok csörlőzni. Open class gépekkel sajnos mindig kitörök. De gyakorlok.
Csak sajnos néha lefagy a gépem, mint a google earthhel is, valamit át kéne állítani, mert biztos nem azért van, mert nem bírja. És senki sem tud itt nekem segíteni.
Uzsonnára és elővacsorára (ez két külön étkezés) borsófőzeléket és sült virslit ettem. Finom, jó cukros borsófőzeléket! Meg is fájdult tőle a hasam, vagy az is lehet, hogy nem ettől.
Este át kellett volna menni a szomszéd szobába, Vorspielre. Nem igazán akartam, de átrángattak. Bemegyünk, bent hat lány, meg még a kettő, akivel átmentem. Hát meg is ilyedtem, de nem lett gond. Kiderült, hogy a finn lány is fotózgat, meg hobby médiát tanul, fotózni/videózni és kapnak cuccot a sulitól mindenhez. Irigylem, ő meg engem. Majd megpróbálok vele prodzsektelni. A legviccesebb a pár mondatot magyarul is tudó izlandi lány volt. Azt mondta, hogy arról lehet megjegyezni a nevét, hogy halfthat, a legjobb ebben, hogy inkább azt kellett volna rá mondani, hogy doublesized, minimum. Legalább kétszer akkora volt mindene, mint egy normál lánynak. Persze ettől még nagyon aranyos, nincs vele semmi bajom. Fel kell vennie Facebookon, mert majd akar jönni Budapestre. Akkor viszont én is megyek Izlandra…