vasárnap, február 10, 2008


Nyírhaj

2008-02-08, Péntek

A tervezetthez képest túl korai ébredés, de szeretem az ilyet. Így reggel még egyszer átismételtem a leckét. Nansenről és Amudsenről kellett kicsikét átolvasgatni, a tanár meg kérdezgetett, de hozzá tudtam szólni, legalább olyan szinten, mint a többiek. Kis Friluftsliv aztán már néztük is a szabadbanlévős oviról szóló filmet, befejeztük. A jogos, nem veszélyes-e kérdések felmerültek, de a tanárbácsi persze megtudta magyarázni. Jogos, itt.
Utána le a szertárba, cipő és lécpróbálás. Mindenki kapott vadi új, felszerelést. Telemark cipőt, teleszkópos síbit és valamilyen öszvér léc, telemarkszerű, de állítólag nem az, hát kíváncsi leszek. Ja és még kamáslit is kaptunk, pedig mondtam, hogy nekem van. A cuccokat természetesen biciklin vittem haza, jól nézhettem ki, síléccel a biciklin. Persze előtte még az egyetemen meg kellett keresnem a mi Jannénkat, hogy megnyugtassam, hogy nem kell fogorvoshoz menni. Kicsit bájologtam vele, ahogy kell, de semmi pillanatnyi hasznom nem származott belőle, max. hogy szorított nekem hétvégére a jó időhöz, ami úgy látszik, hogy nem jön össze.
Délután kis spleen után nekiálltam a csirkét feldarabolni és lefagyasztani. A maradékot megsütöttem tepsiben, mustárral, majd a maradék rizset hozzákevertem, így nem lett füsttenger a konyhában. És még mondjuk, hogy finom is. Utána összeszedtem magam, és elmentem bevásárolni. Sok-sok mindent vettem
Hvitost 1kg , a szokásos sajt 55,84
Bordmargarin x2, a finom sósfajta 2x6,90
Marsipan, mert elfogyott és édességnélkül nem 19
Mat 14% (epereskakaópor,nemtudominekdeakcióssajnos) 10
Servelat 150gr, felvágott!!! 7,50
Grillpolse, virsli, 1kg 22
Este az első próbálkozások a Condorral. Még nagyon nem megy.
És „így” éjjel a Hair megnézése helyett is csak, meddő köreimet repültem.