péntek, február 08, 2008


Pedig én tényleg vigyázok...

2008-02-07, Csütörtök

A mai napon elgondolkoztam, hogy vajon milyen sérülés érhet még engem. Még el sem kezdődött a rendes, aktívprogram és máris mennyi minden baj történt. És vajon ez csak folytatódni fog? Vagy fokozódni is? Majd ha lekezdődik a túra, a síelés, a mászás, az evezés? Mik történhetnek még velem?
És a repülés, hétvégén talán már fogok is! Pedig én nagyon igyekszem, de mit kéne még?

Reggel megint baj volt, csak szerencsére most nem olyan. Ki ismeri szokásaim, tudja, hogy sok ébresztő van beállítva, felébredéshez, pihenéshez, felkeléshez. Ma is szokásosan indult, pihenés, nézem az órám, 9:15, neee. Most kezdődne az órám. (azthittem megint átaludtam a csörgéseket)9:25 már az iskolába, de nincs senki a teremben, furcsa. De hátha megint elmarad és csak én nem tudok róla. A folyosón elkapom a mi Jannénkat, és meginterjúvolom fogorvos ügyben. Persze valószínűleg jó az eu-eü-kártyám, kifizetem készpénzzel a fogorvost, aztán, majd otthon visszaadják. A múltkor amikor megvizsgálták, az neki 800 korona volt. Mmmm. Nice.
De szerencsére kiderült azóta, hogy ha nem fáj akkor talán nem akkora a baj, talán csak a zománc repedt, tört és az még begyógyul vagy ráér, amíg nem fáj, szerencsére még nem.
Úgyhogy hazafelé elmentem, és bevásároltam 24 db paradicsomkonzervet akciósan 20 koronáért. De ez főleg nem nekem lesz. Otthon beülök a gép elé, nézem az órát, 9:25, neeee. Már megint ne. Nézem a karórám 10:25, kiderült, hogy a másik időzónára állt át véletlen, ahol egy órával több van. Már nem indultam el, túl sokat késtem volna. Két óra lógás, igazolatlan, de nemtehetekróla hiányzás.
Délután aludtam egyet, mert fáradt voltam, jó két órát. Utána a Martin, eztnyugodtanmegehetedittállmáregyhete kenyeréből – ingyen kenyér – kis melegszendvics, de nem sok, készülve az esti pizzázásra, reménykedve, hogy majd csak megszánnak. Norvég után irány a Dolly Dimples. Volt nekem, csak nekem egy üres szék, pedig nem is tudták, hogy jövök. Egész sokat beszélgettünk, egész jól megbarátkoztam, kicsit fényeztem magam, a válogatottságommal, stb. Kaptam kölcsönbe ernyőt, ingyen, Trangot, Uli Jörgen volt akróbajnoktól, a versenyzéshez használt Trango-ját. M-es, fehér színű, reklámmal, kicserélt zsinórokkal, és instrukcióval, hogy azért nézzem át a madzagokat és fékbeállítást. Valamint kaptam felajánlást tandemernyőt is kapok kölcsön egy Paratech P40-et, kicsit régi, kicsit DHV2-es tandem ?!, de tandem. A Trango helyett lehetett volna talán S-es Aspenem is, de én hűséges vagyok. És holnap talán-talán már repülhetek az Oderoján, a szigeten, ha jól alakul az időjárás (nem fog), de hétvégén még valószínűbb, hogy elmegyünk messzebb és repülhetek végre!!!
Tronvald, szintén látható az interneten egy pár képen, nyáron Floridába megy helikopterpilóta képző tanfolyamra, és addig minél többet szeretne repülni. Sajnos a szomszéd utcában lakik, sajnos még kocsija is van, és sajnos elég pozitívan áll hozzám. Sajnos talán elég sokat fogok repülni!!!
Még az ingyen két szelet pizza is megvolt!
Hazafelé táncoltam a biciklimen tekerés közben az örömtől!