péntek, február 22, 2008


Forsiktig, holnap!!!

2008-02-21, Csütörtök

Mivelhogy az egész csoportom Tromsobe ment északifényt nézni, így egy embernek nem tartanak órákat. Azaz két nap szabadnap, amit a rossz idő miatt nem igazán tudok kihasználni. Délelőtt kenyérvétel, meg memóriakártya ár érdeklődés a boltokban, de minden drága – interneten van egy nagyon jó ajánlat, de mivel ahhoz hozzájön még ugyanannyi postaköltség úgy már nem jó. Elmentem a főpostára, hogy hol tudom átvenni a gépemet, és ez egy jó rendszer szerintem, hogy a legközelebbi bolt postarészlegén. El is mentem, ott persze meg nem volt ott, hanem szerintük a főpostán maradt, jöjjek holnap. Kösze. Rendet kellet raknom, ahogy az a tegnapi fotón is látszik, mert kirándulás utáni káosz volt. Délután este főzőtanfolyam, ami tulajdonképp egész jó volt. Kicsit lassú nekem, de megvan az előnye. Első menünk zöldségleves – cipókkal. Nem volt nagy kunszt, zöldségfelvágás és forralás leveskockával és hozzá meggyúrni, megkeleszteni, megformázni, hagyni megnőni, majd megsütni a zsömléket. De finom lett és a maradékot hazahozhattuk. Én ottmaradtam segíteni nekik pakolni, csak hogy lássák, hogy rendes vagyok.
Este viszont legalább tanultam megint valamit magamról. És ez Borinak köszönhető most. Sajnos rá kellett jönnöm, hogy bizonyos szempontból én is olyan vagyok, mint minden fiú. Ez szörnyű, mert eddig azt hittem, hogy rendes fajta vagyok, de lehet hogy nem. Hát most már ennyivel is jobban ismerem magam. De nem is baj, ha egy kicsit fiús vagyok, mert a Szabitól megkaptam a múltkor, hogy túlságosan lány lelkem van. Hát nesze, egy kis kompenzálás.