szerda, március 05, 2008



De csak az első perc végéig érdekes nézni, utána a viharos erejű szél elfújt!

2008-03-05, Szerda

Egy béna nap, mert elmaradt a tanítás, de sulira számítás miatt nem nagyon volt tervem. Viszont az idő egész repülhetősnek nézett ki, méghozzá Oderojára. Írtam is sms-t Torvaldnak, hogy most jó-e szerinte, de azt mondta, hogy ne menjek, meg hogy be kell jelenteni az irányítótoronynak, úgyhogy szomorkodtam egyet. Délután aztán viharos lett a szél, de szerintem előtte simán tudtam volna legalább egy fél órát repülni, ha mást nem is.
Úgyhogy más program híján nagymosást tartottam, mivel már nem volt egy tiszta alsónadrágom se. Két adagban, minden színes ruhám, a nadrágjaim és még a hálózsákom kimostam. Viszont csak arról feledkeztem meg, hogy akkor nem bírok miben elmenni otthonról. Szép. Mert utána a szépséges pirosnadrágomban mentem. Én szeretem.
Az iskolába, kinyomtatni az buszjegyem. És ingyen nyomtathattam, mert mindenkinek van egy limitje, és addig nyomtathat (mikor lesz otthon ilyen?). Utána még könyvtár, mert már repül felém a mászócipőm, úgyhogy tudnom kell, hogy hová mehetek vele randizni. Egész sok hely van itt a környéken, de mind 7-8-as utak, alig van egykét 4-es 5-ös. Én azokat élvezem, hát majd kiderül. Azért nem lenne rossz egy hetes falat meghódítani. és talán lesz kötél is kölcsönbe. Ha kötél van, minden van.
Este összeszámoltam a múlt havi költésemet. 1000 korona összesen, ami kissé sok, de.
De ebből kaja összesen 475 korona! Ami viszont nagyon jó, a többi sajnos két túrának a költsége. Ebből a pénzből még otthon is kevesen vannak el. Most jutalomból, hogy ilyen keveset költöttem, lehet, hogy vehetek magamnak egy tejet vagy poharat 3000ft-ért, amibe viszont minden nap kaphatok ingyen forrócsokit. Megérdemlem?
(Vagy spórolok, mert van egy szépszerelmem nadrág, nem is vészesen drágán.)