kedd, április 22, 2008




Mai képek

2008-04-21, Hétfő

Iskolábamenős nap, már jó régóta nem volt ilyen.
És ma az új biciklivel, ezt el is felejtettem tegnapról. Mert Pierre-Luc kölcsönadta a bicóját, azaz cseréltünk erre a hétre. Teleszkópos, ritkaküllős, norvég bicikli, de irgalmatlanul recseg valami a középtengelynél, de állítólag csak rozsda, remélem nem fog szétesni alattam, de csak 100 km-t kell kibírnia összesen.
Persze igazi tanulás ma sem volt, délelőtt a túráról kaptunk kicsit részletesebb eligazítást, majd összeszedtük a cuccokat, amik kellenek a túrához, így lett neoprén-csizmám, más nem jutott – de nem is kell persze. Utána felpakoltuk a kenukat a trélerre és a maradék egy órát kihasználandó – hazamentem, átpakoltam mindent a Tatonkámból a UP-zsákba, meg egy nagy szemeteszsákba, amit még az Odderoyáról csortam a múltkor. Vettem banánt és két kenyeret, előkészületként. Aztán vissza a suliba, ahol a jövő heti prodzsektről kaptunk eligazítást. Monival és Janával leszek egy csapatban, három nap, mindhárom nap túrázgatnunk kell a környéken, mindennap más a vezető és értékelni kell egymást, valamint az erdőben sétálókat meginterjúvolni Friluftsliv ügyben. Hát mondhatom érdekes lesz.
Délután bepakolás, mert a fele cuccot már ma elviszik, a biciklikkel együtt, úgyhogy UP és a bicó már a kisbuszban alszik békésen. Én meg gyalogolhattam haza.
Este még egy gyors bevásárlókörút ismét, sajnos gyalog, de így viszont fényképezővel. Vettem mustárt, majonézt, kukoricát, így már talán van mindenem, Pár kép is lett, ha már ott volt velem Cancsikoma, de már túl késő, és nem elég korán volt, fényügyileg.
Vacsorára, meg a holnapi túrára kajafőzés, FASÍRT, ami nem lett eléggé fasírt, igaz még sohasem csináltam, de húsgolyónak azért nevezhető, hozzá kukoricás-zöldborsós rizs és majonéz, tejföl-alapon. Szóval luxus lesz.
Pénteken jövök, addig „sajnos” evezek, raftingolok, sziklátmászom, meg bicózom, remélem elviselhető lesz.