kedd, április 22, 2008


Sammy


Hafdis - a fodrászom, imádtam, amikor felémhajolt levágni még egypár tincset


Frida, szomszédasszonyom


Moni


És Rob és Tom, amikor épp nem engem támadtak

2008-04-20, Vasárnap

A négyórás fekvés tulajdonképpen már sokkal inkább ehhez a naphoz tartozó előzmény, mert aztán kilenc előtt keltem föl. Mert tanulnom kell. Viszont, mivel gyönyörű az idő. a fene fog a szobába tanulni, úgyhogy irány ki az Odderoya legtetejére, a könyvvel, meg a lapitopimmal, ha már van olyanom. A cikket elolvastam, kicsit gondolkodtam rajta, de mivel nem volt semmi wifi a szigeten, így nem működött a net, és nem volt szótáram, úgyhogy inkább hazamentem.
Persze otthon próbálkoztam tanulni, de sokkal inkább csináltam helyette minden mást, mert borzasztóan nehezen érthető volt a cikk – amikor az angol anyanyelvű Sammy azt mondja, hogy nem érti, akkor mit mondjak én? Úgyhogy inkább elbicikliztem Karenhez pumpáért, hogy felfújjuk a röpit. Meg pakolásztam, készülődtem a röppire, mert mégiscsak én kezdeményeztem – úgyhogy csininek kellett lennem. A Statoiltól 10 emberes első turnus indult, már ez is jó sok. De a pályánál később csatlakozott Konsgard és St.Olav, meg Statoil második turnus, így összesen 25en, vagy talán még többen voltunk. A pályán norvégok játszottak, de aztán meccsre kihívás lett. Az első szettet nyertük, de aztán szétesett az international power. Azért nekem sikerült egyet a tengerbeszerválni, de be is ugrottam érte.
Utána az outdoor csapat játszott a többiek ellen, persze mi voltunk a jobbak. Rengetegen voltunk, volt aki csak nézett, eljött olvasni, voltak szurkolók és ami a legjobb volt akinek én voltam a kedvence. Tettem is magam, ahogy kell. A végén fotóztam csak egy kicsit, de nem lettek igazán jó képek, egyrészt a túlmeredek fény miatt, másrészt időhiány miatt.
És elromlott a telém autófókusza, várható volt, de szerencsére manualban működik, de akkor is. De talán csak valami kuplung tört el, de max otthon lesz szerelés, vagy ott se.
Mindenki jól érezte magát és ez a lényeg. Még én is. Fogunk ide jönni sokat hétvégén – vagyis én inkább remélem, hogy ha süt a nap a hétvégén, akkor mégse ide.
Délután-este aztán már nem nagyon volt esélyem másra. Tanulás éjjel 3-ig, de legalább kész lettem, úgy-ahogy.