péntek, április 18, 2008


Negatív naphoz legalább pozitív kép

2008-04-16, Szerda

Üres nap, dolog nélkül. Ilyenkor nem nagyon tudok mit kezdeni magammal. Elhatároztam, hogy kéne tanulni, úgyhogy persze, hogy nem tanultam.
Volt egy bankkártyás körutam, de persze nem tudtam elintézni, mert 100e ft. limit volt a kártyán. Most feloldottam, másnap meg meg.
Közben szemtanúja voltam egy lopásnak, rendőrök kint voltak seperc, el is vittek két kissrácot. Még, jó hogy nem vettem ki pénzt.
És már megint. És nem hiszem el, hogy miért mindig velem, miért mindig az enyémmel. Mert mások sokkal kevésbé vigyáznak rá, és mégse nekik. Mert megint tört a fogam. Most nem elől, hanem jobb fölső négyes, eltűnt az egész belső fele, tömésestül. Katonára vágott (az első törött fogam miatt), nem száraz, vajas, sajtos, mustáros kenyérrágástól. Este meg mégegyszer, a maradék fog belső kijött a rántottával, de attól csak kevésbé lesz érdes. Hát mit mondjak, mások a sört nyitják a fogukkal, én nekem a vajaskenyérbe is beletörik, azért ez elszomorító-
Szóval nem túl pozitív napi mérleg. De legalább szerveztem holnapra társaságot kutyázáshoz, méghozzá jót.