szombat, április 19, 2008


Tegnapi kép, de ma is ez volt, csak rövidujjúban

2008-04-18, Péntek

Jó korai keléssel, mert program az van. Reggel még gyorsan ki kellett keverni a raffaello tésztáját, hogy legyen ideje lehűlni. Úgyhogy felforraltam a 2 dl liter vizet és belenyomtam a 40 dkg cukrot, ami még nekem is túlságosan szirupnak tűnt, de elkeveredett, onnantól ment minden. És még volt is időm elolvasni egy cikket a kötelezők közül.
Délelőtti program az utolsó óvoda látogatás, ide velünk jött Cornelia is, mert kíváncsi volt, hogyan is néz ki egy ilyen outdoor ovi. Úgyhogy vele sétáltam egészen az oviig. Kicsit késtünk is, de bőven belefért, mert aztán még ott beszélgettünk vagy 20 percet.
Ezek most még kisebb gyerekek voltak, 3-5 évesek, de program hasonló. Kisétáltunk az erdőbe velük, ott szabadjáték, aztán itt most nekik volt egy kis, koordinációfejlesztő szervezett játék is. De erről van kép és írott jegyzet is, úgyhogy itt elég ennyi róla.
Hazafelé erdőben lefelé downhill, csomagtartón Corneliaval, hogy a többiekkel mehessünk vissza. Vicces volt nekem, a nem fogós fékkel, és pláne, hogy a gyenge csomagtartónak rendes kilengése volt, így soha nem volt megbecsülhető az egyensúlyi helyzet. De ügyes voltam!
Ebéd után kókuszgolyó készítés ezerrel, és sok ideig tartott, míg mind a 75 golyót megformáztam. Persze mondanom se kell, hogy mandula helyett csokival, ha már fényűzök, és különben is. De finom lett, tudtam, hogy ez jó lesz.
Déután tanulás helyett inkább kimentem megint egy kicsit kutyázni, mert tagnap annyira későn jöttünk haza, hogy már kicsit harmatos lett az ernyő, úgyhogy szárítani is jó alkalom lett volna. A szél a mégpontjó erősségű volt, aztán rossz lett az iránya. Kutyázgattam, meg repülgettem, de vagy én lettem nagyon béna, ami lehet, de azért csaknem, vagy a hely nagyon turbós (ami sanszos azért). Olyan csúnya dolgok voltak, mint még soha. Tíz méteres liftek fel le, csak szélből, rendes féloldal 5 méteren stb. Úgyhogy egy idő után inkább nem erőltettem, kis kutyázás után szép szárazon alaposan összehajtva elpakoltam. A hétvége gyönyörű napos lesz, már ma is mindenfelé cumok voltak (én meg a földhöz ragadva…) a szél ÉK, pont jó erős – csak nincs messziközelbe se ÉK starthely. (Óbudaaa)
Este Statoil Foodclub, most épp Corneliánál és Magdánál. Telezabáltam magam, sóssal, hússal, mert az édesből már elegem volt. A legjobb a mexikói sonkás szelet, avokádó salátával, Rodrigótól. Persze a legtöbbeknek az én raffaellom ízlett – azért csináltam.
Holnap világítótorony nézés, és talán megint úszkálás a tengerben!

Jövő heti programom:


Főleg a hatodik perctől nagyon szép - ajánlom!

1 Comments:

Blogger Judit said...

Navégreképek, szép az ernyőd!! :)

3:09 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home