vasárnap, április 20, 2008


Emiatt a világítótorony miatt indultunk ma el...

2008-04-19, Szombat

Hát, hogy ez milyen nap volt.
Egész jó kelés, rendrakás, takarítás, mert Martin családja ma jön vissza és akkor meg mégiscsak illik. Az öt summary közül egyet szépen begépeltem, nagyjából lett fél oldal, ami terjedelemre megüti a többiek átlagát. Utána, gyors bevásárlás, kenyér, vaj, lekvár, hagyma és kerékjavítókészlet 30 koronáért – olcsóbb, mint 150 koronáért biciklit bérelni, így most Martin biciklijével fogok menni a túrára (haha – még meg is kell szerelni). Ja és az első rövidnadrágos utam!!! Még nincs meleg, de mér 12 fok van, és láttam másokat is rövidnadrágban, sőt rövid ujjúban, úgyhogy, most kivételesen nem én voltam az első marha rövidnadrágos. Utána gyors ebéd, bepakolás, mert délutáni program Cornival világítótorony nézés, csúcsmászás, majd kis fürdés a tengerben. Mivel csak kettesben mentünk, így a tervezettnél egy kicsit romantikusabb hangulata lett. Szép nagyot sétáltunk, feküdtünk a napon az asztal tetején, almát és osztrák Milkát ettünk. Aztán persze a fürdés. Lehet kicsit hideg volt, de muszáj volt. Vagyis szerintem Corni beharangozta és szüksége volt a fotókra, hát le is fotóztam persze a vízben! De szerintem fázott. Persze egy merülés után nagyon meleg van kint a parton, jó sütkérezni, száradni és főleg motivál az újabb csobbanásra. Ő kétszer, én a mostmár tradicionális háromszor merültem. És jó volt nekem. Ő sajnos a másodiknál elcsúszott (mert minden csúszott) és felvágta kicsit a lábát – de ez meggyógyulós dolog, nem nagyon izgatta. Remélem nagyon, hogy nem fázott meg, én már hozzá vagyok edződve. Ja és a múltkori 8 fok helyett már 9 fokos volt – így lehet. Persze nem csak mi voltunk az egyedüli marhák, egy kajakos borult az öböl közepén, a messze már felsejlő óceánjáró előtt, meg egy 29-es kapitánya is borulást gyakorolt.
Visszafelé láttam hattyúkat, akik éppen szívecskét formáltak a nyakukkal, úgymond igazán hattyúztak. De ezt nem mutattam meg neki, és talán észre se vette – azért ez már sok lett volna. Hazafelé a tengerparton mentünk, és röplabdáztak a strandon, a homokban, mezítláb – ÉNISAKAROK! És teszek is róla. Még gyorsan megmutattam neki a kedvenc játékomat, az aszimmetrikus spirál szimulátor hintát, és bizony tetszett neki, nem véletlen.
Otthon tanulás – én rendes, szépítős. De elkezdtem a tegnap elolvasott második cikk summaryt. Csak közben túrós csuszát készítettem (túró nélkül, de tejföllel és sok szalonnával) és megszerveztem a holnapi röpit. Facebookon Event-ként, és Skypon konferenciában, bikinis lány képpel, motiválós szöveggel. Azért a tanulás egy harmadát megcsináltam, de este partyba kellett mennem, mert annyian hívtak. Nem is volt rossz, a drágább, luxusabb koleszban volt. Amiért elmentem az nem volt, de végig nevettem Sammyval, mindenkit kibeszéltünk, (össze is boronáltak minket estére, de persze mi is ezt játszottuk másokkal). Tommal meg a lányokat beszéltük ki, hangulatos volt. ÉS volt sok chips meg csokitorta Annetől, aki nem akart repetát adni, hogy mindenkinek jusson, de aztán kedvesen néztem rá és megenyhült, hogy nekem jár, mert cuty vagyok. Nice.
Este fél háromkor még befejeztem a tanulnivalót, hogy rendbe legyek.
ÉS holnap eddig mindenki jön, kivéve a két röpist. Happening lesz, tuti, lányok bikiniben, afterparty fürdés, kíváncsi vagyok, nagyon jónak néz ki – és ezt most én intéztem!!!
A reklám kép, sajnos nem az enyém:

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the OLED, I hope you enjoy. The address is http://oled-brasil.blogspot.com. A hug.

7:57 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home