kedd, április 15, 2008


Sunsetminimal

2008-04-14, Hétfő

Korán induló nap, hogy sok mindenre legyen időm.
Persze a délelőtt nem szó szoros értelmében vett hasznos dolgokat csináltam. Viszont szereztem egy csomó jó zenét. Cafe del mar, sok Asian Dub Fundation, Animák, Pendulum és hasonlók, úgyhogy most lesz mit hallgatni legalább.
Azt nem is tudom mennyire írtam le, hogy már két napja megérkezett Martin családja, látogatóba. Papa-Mama-Nagyi és két csinos hugica. A hugok itt aludtak, az idősebbek már nem fértek el. Ma indulnak egy hosszú Norvégiai kirándulásra. Irigykedek, engem bezzeg senki nem fog meglátogatni, pláne nem kirándulásra menni velem.
És még egy csomó kaját is hoztak, a hűtő tiszta penészszagú, persze a rengeteg francia sajt miatt. Kaphatnék, de én nem szeretem ezeket – persze tudom, lenne aki megőrülne a sajtokért.
Dél körül még utolsó körutam a boltba, akciós alma (~akciós 330ft-ért) és cukor mert elfogyott (másfél hét).
Délután pakolgatás, vacsora előreelkészítés, borsófőzelék, sültvirslivel, nagyon finom lett, teafőzés, előcukrozás, bepakolás. Fotóspakk összekészítés, feltöltött elemek, üres memóriakártya, a „nagy” programra.
Direkt egy kicsit hamarabb mentem oda, hogy mindenképp én vezethessem az autót. Kis napozás míg megjött a tanár. Nem a suli kocsiját kaptuk meg, hanem a felesége kocsiját (persze ezt csak utólag tudtam meg). Azért persze vigyáztam rá, de mindig jó tesztelgetni az új autókat. A legelső szériás Mondeo, hátsó ülés elég kicsi, de egyébként szerettem autó.
Az esti túrázós program laza, csak a leshelyhez séta, lepakolás, a leshely renoválása, mert a sok hó egy kicsit átépítette, de hamar kijavítottuk. Vacsi előtt egy rövid séta, útközben minden érdekes növénynél, kakinál, madárhangnál megállunk. Érdekes. És fotózható dolgok.
Vacsora és sajnos a többiek megállapították, hogy kicsit sok cukrot eszem. Egyrészt megkóstolták a teámat, másrészt a múltkor Hovdenben cukorevésen kaptak. És sajnos a másfél hét 1 kg az tényleg sok, ezt be kell látnom, nem szeretenék cukorbeteg lenni, mi lenne akkor velem.
Fekvés fél tízkor, hogy ne zavarjuk az érkező madarakat. Ahhoz képest jó korán elaludtam!


A mostani új nagy kedvenc: Flyover