hétfő, április 07, 2008


A városkánk főtere, Kristian IV (-igen abban az utcában lakom) épp gyönyörködik, a városka tornyában. Azthiszem eredetileg négyzetnek terveztem a képet, hát azért lett ilyen (mint amikor a ps croppol)

2008-04-06, Vasárnap

Unalmas nap. Mi más lehetne, ha esik az eső. Mert amikor esik itt, akkor méginkább semmit se lehet csinálni. Így aztán tényleg nem csináltam semmit. Fotót szerkesztgettem, blogot írogattam, és semmi különösebb dolog. Ebédre paprikás krumplit főztem, mert az sokáig tart megcsinálni, de legalább finom, persze a maradékból lett a vacsora. Amikor elállt, akkor lementem kicsit fotózni, de ott se voltam sokáig, mert jó hideg lett.
Holnap legalább este Stattoil Food Club és megint paprikáskrumplit főzök. Most nekik, de talán segítséggel. Kaja.
És nézzétek meg ezt: Úristen@menny.hu
itt megnézhetitek youtube-on, alap! Most én is ezt fogom tenni!

folyt.