hétfő, április 28, 2008


Ez lesz az...

2008-04-26-27, Szombat-vasárnap

A perfekt túra után nem lehet minden jó természetesen, úgyhogy végigesős hétvége, meg még a jövő hétre is hasonló idő ígérkezik. Úgyhogy mi mást csinálhattam volna hétvégén, mint egy kis rendrakás a szobámban, cucc szárítás, helyre pakolás. Huhh, de érdekes dolgok, mi.
Aztán tanulni próbáltam, igen eredményesen, azaz egész hétvégés tanulni próbálásból lett 0 tanulás. Viszont aztán átjött Jana szólni, hogy délután lesz egy megbeszélés a csoportunkkal, mert túl sok baleset volt és ezt meg kéne beszélni…Mii? Nem igazán értettem a problémáját, de hozott három müzlit ajándékba, úgyhogy mivel pont ott leszek, mondtam, hogy felugrok majd akkor Monihoz. Mert délután volt egy kis megbeszélés a magyar lányokkal, mert kedden prezentáljuk Magyarországot, és, hogy mi is lesz. Hát először is nyomok egy pontozót, Sebőre, profitáncossal mögöttem, majd be is linkelem alulra. Remélem ettől meglesz a hangulat. Aztán lesz egy nekem nem annyira izgalmas vetítés, de muszáj vagyok kompromisszumokra, utána pedig egy rövid játék. A többit még nem tudjuk.
A megbeszélés érdekesre sikerült, én megvédtem a tanárt, de a többiek is, inkább személyes baja van vele a Janának, nem volt olyan komoly semmi sem. De azért egész jót beszélgettünk, aztán haza. Este aztán, mivel nem lett az a program, aminek nagyon örültem volna, így jobb híján átmentem Tomhoz a vorspieljére. Kicsit eltársalogtam, majd velük vissza a városba, és alvás-
Vasárnap szintén eső, de tegnapról már volt egy félig megszervezett programom, ami végül még jobbra sikerült. Vagyis egy séta Cornival és Magdaval, de utána még kaptam egy meghívás egy kis sütire, és teára. A süti finom volt, a séta előtte meg esős, de erre van az esőkabát, nem? Szóval egész kellemes kis délután lett, beszélgetéssel.
Este meg ha nem esett volna elmentem volna fotózni. De esett