vasárnap, február 04, 2007

49
Tegnap reggel kimentem sétálni 9re a reptérre, tudtam, hogy nem lesz tanfolyam, ernyőt nem is vittem, csak fényképezőt...ez az állandó nagy szél kiborít.
Viszont délután Káttyanlnivel olyan finom kókszos sütit csináltam, hogy sajnáltam ma vinni a reptérre is, másoknak.
Bár nem is jöttek sokan. 9kor csak én és a nagy szél. Reptéren kezdtem el sárkányteregetni, de láttam egy UP zsákot felfelé battyogni a hegyre és utánamentem. A Feri volt és orkánszélbe próbálkozott 9fán, még én se akartam kutyézni se...
Viszont igaz ami igaz, sárkányteregteni is jó móka volt, mert gyorsabb sokkal mint a kite és jobban kell figyelni, viszont a nyugati szél miatt végig a szemembe sütött a nap és így pár percig bírtam csak, aztán szempihi.
Szóltam inkább neki, hogy ott ne, jöjjön le hangár elé, ott túl nagynak találta a szelet, és hazament. Kijött Sanyi is, sárkányteregettem még, aztán elkezdtünk kutyázni. Kijött a családom, sárkányoztak, és papa meg aakrt gyilkolni, mert orkánba fel akart küldeni máriára...
próbálkoztam hangár fölül, de kétszer fára tettem, de sikerült lekutyáznom mindig, aztán dél körül egész jó lett, 9 fától ki tudtam emelkedni egész újlaki magasságig, de hamar leszálltam, mert nem vettem föl kesztyűt, aztán fél három körül megismételtem, újra kesztyű nélkül, mert nekem csak úgy megy. Épp mentem vissza, hogy megpróbálom kesztyűvel ishátha, amikor pont előttem egy srác 9fa fölött kapott egy féloldalast, amit nem tudom, hogy korrigált, de kb. 5-6 méterről a hátára pottyant, majd felpattant fél métert...miközben futottam oda, gondolkodtam, hogy nem szeretnék siklóernyőst halált látni. Szerencsére a két Szabi gyorsabb volt és elkezdtek segíteni. Szabi hívott mentőt, autót, de helikopter jött kb. 10 percen belül. Addig odajött Indián és elég szakszerűen segített, levágtuk a beülőjét, é smiután jól légzett és végigvizsgálta a gerincét elkzedtük kényelmesebb pozícióba helyezni, én húztam ki alóla a karját, majd megjött e heli (gyönyörűszépegyilyenmicsoda) orvosok átvizsgálták, de valszeg nemvolt nagy baja...egyik orvossal felhoztam a vákumágyat, mert a másik lusta volt...felraktuk rá a srácot, majd hatan levittük...de a végén már eléggé poénos volt a srác is...TMAba repülhet legálisan stb...
azért jó hosszú szép szelessportos nap volt, főleg, hogy nem lett nagy baj.
Holnap RG, javítás 5re, mert a tanárnő nagyon akarja...aztán repcsi, amikor csak lehet...
és Sebő 60!!!

2 Comments:

Blogger Me said...

Húha, nem semmi...Szegény srác, para, bár 5 m még szerencsésnek mondható. A sárkányt kihozhatod legközelebb is...

W.

10:34 du.

 
Blogger Me said...

Ja és tetszik a kép, érdekes

10:35 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home