kedd, február 06, 2007

Pont így nézne rá ha látott volna ma startolni...
persze a nézésben benne van az is, hogy javítottam 5re RG ből, mert Zsuzsinéni, nagyon akarta, és ez persze nekem is tetszett.
Aztán emiatt megint későn értem ki, már gondolkodtam, hogy a bsuztól egyáltalán felsétáljak-e, de aztán megpillantottam a Guckler kis foltját és nem volt visszaút.
Szél semmi, de legalább jó irányba csüngött a buló, azaz ÉNY szélcsend. Nosza fel, jó meredek persze, aztán fent sincs szél. Felmentem az ÉNY startra, onnan esélytelen, kis hely (kb. mint Kevély) csak aztán jó magas kisfák. A szélcsend ÉNY, de onnan esélytelen. Újlakin is állt valaki, de csak állt. Át a DNY-re, mert ott legalább picit több a hely. Tankönyvbe illő V-alakú terités, no kesztyű, a második fűmozgásra sprint (jó meredek). Ernyő robban fejem fölé, soha ég ilyen gyorsan, egyik széle kicsit csukva, de nincs idő rá. Egy életem, egy halálom!
Ilyenkor, ha tanítanék akkor:
- Gyerünk futás, gyorsan, ne fékezz!
- Mindkét fék, állj meg!!
- Állj már meg!
-Vigyázz bokor!
visszaút nincs, a sisakom fölött összezárult a bokor, de az ernyőm még a fejem fölött és megy előre, és húz ki. Mázli. Én már kint. Ha Charly se akar be akkor megúsztam.
- Charly hogy vagy?
- Asszem minden rendben...ha ez a két ficegő nem akad el, akkor nyugi
- Gambi?
- Örülj mert megmentettelek...
Charly: Oks minden rendben, mázlista vagy.
Elfekszem, élvezem a siklás, majdnem Mária-start fölé érek ki. Leszállás wingoverből és fél negatív már összejött...most ezt gyakorlom (Wagas 2004 video óta)
Pakolásnál észrevettem, hogy bizony Charly megsérült, az egyik mentőernyő szeg kihúzodott...nagy szerencse hogy nem akadt be az egész, az lett volna szép ha kinyílik és Gambivel eggyütt díszítjük fel a Guckler sziklát.
Meghekkeltem, remélem jól...

Este Filmszemle!

1 Comments:

Blogger Me said...

Tudom hogy nem vicces, ezt már megbeszéltük, de azért :) :) :) Legközelebb azért jobban vigyázz!

9:52 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home