kedd, február 06, 2007

Néhány dolgot el is felejtettem: pl. hogy vettem egy fényképezőt megint. Nem azért mert kellett, sőt még használni se fogom, de nem kellett az öcsémnek, neki most csak a pénz, nekem meg van pénz, és nem tudok vele mit kezdeni, így el kölcsönvétel történt, vagyi ha kell neki, akkor ugyanannyiért visszaveheti, bár persze úgyse fogja, mert senkinek se kell már filmes gép. Még nekem se nagyon, pláne nem egy harmadik Canon, de van, jó lesz nézni és van egy nagyon praktikus Lowepro tokja, amit használni fogok (bár azt is tőlem kapta)

Tegnap este elég gigantikus koncertre sikeredett. Sebő 60 éves ünnepi koncertjére mentünk és bizony kitett magáért. Rengeteg vendégzenész és táncos. Egész repertoárját adekvátan reprezentálta (hu) azelső félidőig játszottak kétésfél órát, aztán a szünet után még sokat...
Igazán jó volt, Palya Bea, Sebestyén Márti, Muszikás, Söndörgő, MÁNE, stb. kicsit dzsanáztak!!

Meg repültem is tegnap ma is.
Sajnos tegnap elég későcskén sikerült csak kiérnem, addigra már szél tiszta déli lett, de láttam valakit Csúcs-hegy előtt, és ez nagyon felizgatott. El is indultam feléje, de útközben megláttam Misit, Özsit és Enikőt, jó messze voltak, felhívtam Misit, de nem akartak jönni. Ez persze szomorú, mert mégse örültem, hogy majd egyedül kell repülnöm Csúcs-hegyen, úgy hogy még nem is repültem ott, de hát - szerencsére volt ott egy srác, aki pont akkor startolt, és láthatólag utána élvezte a dolgot, mentem én is hamar. A starthely nem olyan rossz, csak kicsit nagy a gaz, meg állítólag turbulens. A hegy szépen tartott, ki is emelt a hegy fölé, át lehett látni a másik oldalra, meg hogy mit repkednek a Kevélyen - jobb lett volna ott lenni, de oda nem tudtam menni - a szél egész nagy volt, néha alig mentem előre, és egyre inkább turbulensebb lett, így mivel kellett is menni, fél óra után leszálltam. A turbulencia persze azt is jelentette, hogy aki mellettem repült kapott egy kisebb féloldalast, és a vasárnapi eset fényében inkább a nyugi mellett döntöttem.
Okos tegnap...

1 Comments:

Blogger Me said...

Jó a kép, egy a baj vele, hogy ezt így, ebben a formában már nagyon sokan megörökítették. Tessék egyedi lenni!

9:55 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home