szombat, január 26, 2008


2008-01-25, Péntek

Esősen induló nap, esősen folytatódó nap. Délelőtt főleg fordítás, UP hírlevelek. Lazulás, szokásosan. A mai napra volt egy közös meghívásunk a lányokkal együtt az amerikai Tom-hoz. Hamburgerre. Kicsit érdekes volt az egész. Néhány emberrel már egészen jól tudok beszélni angolul, de valahogy vele nem boldogulok, még megérteni is nehéz, egyrészt mert gyorsan beszél, másrészt pedig olyan szavakat használ, amiket nem igazán ismerek. Én eléggé feszengősnek éreztem az egészet, pláne, hogy csak két szék volt, így nekem végig állnom kellett. De a hamburgere legalább egész jó lett, ő sütötte a húst, marhahúsból. Normális húst most ettem először Norvágiában!!! Aztán még elfogadtam a kínált narancslét, meg a norvég specialitás krumpli palacsintát, margarinnal és cukorral…pedig csokikrémmel kifejezetten finom. A globális felmelegedésről beszélgettünk, angolul. Sokat értettem belőle. Cserébe visszahívtuk jövő hétvégére paprikáskrumplira, na majd aktívkodok.
Holnapra pedig megyünk vendégségbe a helyi magyarokhoz!!!
Este videókat és fotókat válogattam össze, hogy aztán éjjel elkészítsem belőle a videót. Egész nap semmit se csináltam, nem bírtam magammal, úgyhogy fél tízkor elmentem futni egy kellemeset. El a szigetre, fel a csúcsra, majd haza, körbe a két hídon. Nem esik jól a lábaimnak a gyors futás, fáj, főleg a betonon, csak felfelé jó gyorsan futni. De az jó.
Mostanság megcsinálom a videót, és elkezdem felrakni a youtube-ra, majd megnézhető lesz, SŐT!
Kicsit prodzsektezek a videóval. Én művészkedésnek hívom jelenleg, persze most meg lehet kritizálni, mert eléggé érdekes a koncepció. Azaz, mivel, hogy programocskám automatikusan vágta össze, ezért én nem igazán kellettem hozzá. Vagyis csak kiválogattam a képeket, videókat, zenét és ő maga pedig összevágta. Kibírtam, nem néztem meg. Tehát én még nem láttam. Tesztelem az embereken, az embereket. Úgyhogy aki most ezt itt olvasta, az legyen szíves a kommentbe mondani valamit a videóról. Tényleg, kérem szépen. És ha jókat mondtok, akkor elolvasom én is. Ha lesz energiám összevágom szuperra is, csak az sok macera…És ez csak rólam szól főleg, néha ilyen is kell, hogy lássam, még tudok repülni. Nagyon szenvedek nélküle. Már kb. 1 hónapja nem repültem, tüneteim vannak. Ki is röhögtek miatta.
Lehetséges, hogy nem is kell már az ember a vágáshoz? És nélkülem mi lesz az egészből? Majd kiderül!

2 Comments:

Anonymous Névtelen said...

A 20. percig néztem, úgyhogy csak arról alkotok véleményt. Olyan mint egy image film. :)Nekem nem igazán tetszik, mert a kevesebb több lett volna meg ezek a szőrnyű pumpálós technó zenék nem tudom hogy jöttek, az is furcsa hogy ismétlődnek a számok.Szar ez az autómatikus vágás szerintem. Bocsi. Azért a fotók benne nagyon szépek.
Wonka

8:10 de.

 
Blogger Győző said...

Naa, legalább kaptam valakitől véleményt. A szörnyű zene Prodigy, nekem bejön. És nem tudtam, hogy ismétlődnek...nem láttam még, tányéeg, tök vicces, hogy így jönnek vissza vélemények.
Milyen az az image film?

11:43 de.

 

Megjegyzés küldése

<< Home