kedd, január 22, 2008


Fight!

2008-01-22, Hétfő
Kelés kicsit később, sajnos. Reggeli csak egy körte, mert kenyerem az elfogyott, boltba kell menni. Hamar fel a biciklire, irány az egyetem, mert pár dolgot intézni kéne. Első út STA-ba, akik a munka miatt segítenek. Első kérdés persze a fotóklub, ami kiderült, hogy megszűnt, sajnos. Így ez se lesz már. Második kérdés a munka. És igen, van már valami, megadott egy ötödik munkaközvetítőt, de azzal a kiegészítéssel, hogy hivatkozzunk rá, és örülni fognak nekünk. A sportlehetőségeknek is utánajártam már félig, de pl. röplabdacsapathoz, csak ágy csatlakozhatunk, ha van bérletünk a sportcsarnokhoz. Az pedig 1400 korona, úgyhogy röplabda se lesz. A többi sport, még intézés alatt. Suli után irány a rendőrség, de a tartózkodási engedélyes részleg zárva.
Tovább a boltba, kenyérért. Mindig körülnézek a boltokba, hátha van valami olcsó, és jó. Elcsábultam. Vettem még egy kiló lekvárt, mert az almalekvárom már eléggé fogyóban van és kell is a változatosság, meg olcsó is volt.
Brod 0,75kg 4 NOK
Eperlekvár ( a lekvárt úgy kell kiejteni, hogy sziltetöj, magyar fonetikával) 12, 90 NOK
Este egyhangúan telt. Hagymáskrumpli főzés, sült virslivel és sok mustárral. Elég finom lett, mit ne mondjak, csak olyan sok idő megcsinálni.
Este Harcosok klubját néztem végig angolul, most már sikerült.