péntek, január 25, 2008



2008-01-23, Szerda
Már megint egy nem annyira jó Szerda. És miért? Mert esőre ébredek. Esik. Mint, mindig és folyton. Így nem sok mindent lehet csinálni persze, szokásosan. Azért nem mindenkinek. Például Géza születésnapja ma van. Azért kívántam neki már tegnap, mert ugyebár mindig egy nappal később írok. A Macskafogót már másodszor néztem meg, mióta kinn vagyok, de olyan jó. Tényleg jó, alap, tanítani lehetne. Nem az a tipikus bugyuta történet, nem agresszív, de mégis izgalmas, szép és hepiend van, de nem az a gonosz meghal, jó megmenekül, hanem keresztényi, vagyis ha most ez jó értelemben nézzük, akkor a bűnös megjavul és a jó elnyeri méltó jutalmát. Nem beszélnek benne csúnyán, mégis élvezhető felnőtteknek is. Nem tudom, hogy a második részben tudták-e ezeket a tiszta, és tisztán szép és jó dolgokat továbbvinni…Sok rosszat is hallottam róla, de van akitől jót hallottam. Vélemények? Nyugodtan lehet írni kommentbe, aki már látta.
És, hogy még egy kis plusz rossz is legyen a napban, leégett a nagyi boltja Salgótarjánban. Nem tudom, ennek mik lesznek a következményei…