hétfő, január 21, 2008


2008-01-20, Vasárnap
Megint szép idő. Nem rossz. De ennek ellenére kelés nem túl korán. Sajnos.
Vasárnap a városban semmi sincs nyitva, nagy punnyadás van mindenfelé, nem sok mindent lehet csinálni. Jobb program híján fotózás, ami azért magában nem rossz. Alaposan bejártam a szigetet, besétáltam ez erdőbe. Hogy néz ki itt egy erdő? Nagyjából sziklák mindenfelé, sziklán kell lépdelni, ami ilyenkor, amikor nedves, futócipőben nagyon csúszik, de élvezem, még fényképezővel a kézben is. Általában fenyőfák, de azért sok nyírja is vegyül közéjük általában. Földön fenyőszerű cserjék, tuják, zuzmók, meg mindenféle hideget jobban tűrő zöldek. Virágok még nincsenek, de szép lesz tavasszal. És körbe a tenger, és jönnek, mennek a nagy hajók. Gondolkodtam, hogy tavasszal-nyáron majd át kéne úszni a szembelévő kisszigetre, de pont a hajózó útvonalat kell keresztezni, az pedig elég merész ilyen nagy hajók között – alaposan körbe kell nézni, hogy mik a kapitányok tervei.
Este majdnem vettem egy Advance ProII tnadembeülőt, de valami magyar nyerte meg helyettem, 136-ért, két másodperccel késtem le, igen nekem most erre van a legnagyobb szükségem. Utána volt még egy Skyline 150ért, ami szintén elég olcsó, de az nem tetszett annyira. Nyárig hátha lesz UP.
Este melegszendvics, és megint megúsztam egy melegételt. Általában amikor 3-4 napos a kenyér, és kezd elfogyni, akkor a végét meg szoktam sütni. Finom és olcsóbb is, mint egy melegétel. Kis paradicsommal, mustárral és majonézzel kellőképpen lehet variálni.
És persze a legfontosabbat felejtem el leírni. A szigeten ahogy sétálok egyszer csak mintha ismerős hangokat hallanék. Gyerek. Közelebb megyek, hogy csak képzelődöm-e, de nem. Magyarok!!! Körbenézek kik lehetnek a szüleik, köszönök, és tényleg. Egy magyar család, akik itt dolgoznak egy ideje és még páran. Ez jó. Valamiben biztosan tudunk majd egymás hasznára lenni!!!
Este nagyon Wagas Festival! Nézés! Beszélés! Álmodozás!
Nyáron Dune de Pyla!!! Szeretném…