péntek, január 25, 2008



2008-01-24, Csütörtök
Ébredés esőre, nem is remélek semmi jót, így nekilátok a tegnap letöltött programmal a videóknak. Gerlitzeni túrával kezdtem, de majd még lesz egy 2007es repülések, vagy valami ilyesmi. Van rajta mit kritizálni, hadd ne soroljam. Nem fontos, aki nagyon akar beolvashat, de fölösleges. Majd a saját repüléseimmel foglalkozó videó szebb lesz, természetesen. Közben szerencsére az idő is megjavult, elmentek az esőfelhők, szimplán felhős, majd kis napocska is lett. Be is a suliba, mert ha nincs fotóklub, akkor máshol kell a fényképezőnek utána érdeklődni. Janne-tól kérdeztem meg, persze igazi megoldást nem tudott, mutatott egy oldalt, ami nem rossz, de nem a tökéletes. Azért beszélgettem még vele egy kicsit, nem árt fenntartani a jó kapcsolatot. Utána be a városba, a fotósboltba. Ott utánakérdeztem, és persze megmondta a legnagyobb fotósoldalt. Már írtam is két 10D-nek, vannak is kb 10e expóval 2000-2500 NOK között, lehet, hogy ezek lesznek.
Mivel tegnap már megjött az első számla, ki tudtam számolni, mennyi lesz 5 hónapig. A kártyámon lévő pénz épp elég lesz, kicsi még marad is, ha júniusig maradok. Persze próbálok tovább. Meg van még kicsike lekötött pénz is. Úgyhogy ha még munkám is lesz, akkor majdnem királykis leszek. De csak majdnem…
Boltba megint ügyes voltam, már van cukorkám is. Szokásos kenyeret kellett csak vásárolni, persze begyűjtöttem megint néhány kenyérmaradékot, így más kenyereket is tudtam kóstolni. Aztán valaki otthagyott a pénztárnál, a fizetés utáni résznél, egy kis doboz cukorkát. Valaki meg elvittem, nehogy valaki más vigye el…!
Ebédre lágytojás, ahhoz képest, hogy először csináltam, egészen jó lett, finom. És most tojásos napok jönnek, mert különben megromlik. Holnapi menü, tükörtojásos rántotta, lágy tojás körítéssel, tojáslevesben, főtttojás darabokkal, kifújt tojással díszítve.
Délután kicsit elmentem fotózni, persze elkezdett egyből esni, kezdek megint összeveszni, bajusz összeakasztás lesz, megint a felhővel, csak félek, neki a peckesebb.
Este norvég, igeragozás egész órán. („De vajon, ő tudta-e, hogy mi tudjuk-e azt, hogy ő tudja, azt hogy mi tudjuk azt…” – Ne ragozd!)
Utána jelmezes party. 60-as, 70-es, 80-as évek. Csak kicsit néztem be, mert belépés csak kosztümben, amivel, mondjuk épp nem annyira készültem és kellett volna kaját/inni vinni, amire meg nem nagyon van keret. De azért lementünk hiénázni, kicsit tömtük magunkat, kis tánci, de aztán haza.
Fogadjátok szeretettel a videót!:
(márha egy videót lehet fogadni, pláne mi köze a sok szeretetnek a videóhoz…főleg Gerlitzenhez!)